גנץ מכחיש כי נקרא לפרוש: "מתכוון להמשיך. מאמין שאני שומר הסף העליון"

במהלך השבת פורסם כי מנכ"ל משרד ראש הממשלה החלופי, הוד בצר אמר כי לדעתו גנץ לוקח סיכון אדיר ומסכן את תדמיתו ועליו לפרוש. בצר הגיב לדברים: "הוא חייב להיות בכנסת הבאה ובעז"ה גם להיות ראש ממשלת ישראל בעתיד". גנץ: "מודיע בצורה חד משמעית - אני מתכוון להמשיך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/21 19:25 טו באדר התשפא

גנץ מכחיש כי נקרא לפרוש: "מתכוון להמשיך. מאמין שאני שומר הסף העליון"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחד האנשים הקרובים ביותר לשר הביטחון בני גנץ, מנכ"ל משרד ראש הממשלה החלופי, הוד בצר, הבהיר לגנץ כי לדעתו הוא לוקח סיכון אדיר ומסכן את תדמיתו ועליו לפרוש מן המרוץ לבחירות לכנסת ה-24. כך פרסמה אמש (ו') העיתונאית דפנה ליאל. 

האיש שצעד יחד עם גנץ עוד בצה"ל ובנוסף גם מיומו הראשון בפוליטיקה, סבור שעליו להניח את המפתחות. בעקבות העמדה הזו הורחק בצר מקמפיין כחול לבן ומתפקד באופן חלקי ביותר כמנכ"ל משרד ראש הממשלה החלופי.

בראיון לכאן חדשות אמר הערב גנץ: "זה קשקוש מוחלט. הוד בצר איתי ובשבילי מזה 18 שנה, חלק גדול בשירות הצבאי. אנחנו ממשיכים קדימה והוד איתי. אני לא עוזב את המרוץ. נתניהו וגורמים נוספים יש להם אינטרס שלא אהיה בפוליטיקה. אני מודיע בצורה חד משמעית - אני מתכוון להמשיך. אני חזק, ממשיך להתחזק, אהיה פה אחרי הבחירות ואוודה שתוקם ממשלה עם אנשים ישרים. אני נחוש להמשיך עד הסוף. אני מאמין שאני שומר הסף העליון, אם אני לא קיים יש פה שלטון יחיד של נתניהו".


(הריאיון עם גנץ, הערב בכאן 11)

עם צאת השבת הגיב בצר על הפרסום: "שבוע טוב לכולם, ראיתי כל מיני דיווחים מוזרים והזויים שהתפרסמו במהלך השבת. אני מכהן כמנכ"ל משרד רוה"מ החליפי, ובנוסף לריכוז העבודה של משרדי כחול לבן גם מרכז את העבודה במשרדי המשפטים והתקשורת עליהם בני אמון. כעובד מדינה איני יכול להיות פעיל בקמפיין".  

"כמי שעבד לצידו של בני ב-18 שנים האחרונות בצבא ובשנתיים האחרונות במסע הפוליטי אני עומד ב-100% מאחוריו, אין ראוי וישר ממנו", קבע בצר. "אני מאמין שהוא חייב להיות בכנסת הבאה, להישאר בממשלה בתפקידיו ובעז"ה גם להיות ראש ממשלת ישראל בעתיד. כל אמירה אחרת היא בגדר רכילות זולה ושקרית".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן