הרב שמואל אליהו: "להצביע לנשיא שלא מלטף נחשים"

רבה של צפת ואחד המנהיגים הבולטים בציבור הדתי לאומי, רמז בשיחה שהעביר לקראת הבחירות הקרבות בארצות הברית, כי יש לבחור בנשיא טראמפ, שלדבריו, "יודע להילחם באידיאולוגיה המוסלמית הקיצונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/20 19:11 יד בחשון התשפא

הרב שמואל אליהו: "להצביע לנשיא שלא מלטף נחשים"
הרב שמואל אליהו | אסור להפיץ את ההודעה, צילום: אלישמע סנדמן

הרב שמואל אליהו העביר דרשה לקראת הבחירות בארצות הברית, שייערכו ביום שלישי הקרוב. לדבריו הבחירות בארצות הברית הן, "חשובות לקיום של מדינת ישראל, לאזור, לאירופה ואולי גם לאמריקה". בהמשך הדרשה ביקש הרב אליהו לתמוך נשיא טראמפ, וזאת מבלי להזכיר את שמו אפילו לא פעם אחת.

"יש אומה כאן בסביבה שלנו" פנה הרב אליהו לדבר על איראן, והוסיף כי היא "מכריזה שהיא רוצה להשמיד אותנו, והיא מתסיסה פה את כל ארגוני הטרור באזור ומחמשת אותם בהרבה כסף, וכבר גרמה לשפיכות דמים של מאות אלפים. היא מתסיסה גם את המוסלמים הקיצוניים באירופה, שעורפים ראשים, ויורים, וה' ירחם. וצריך לעצור אותם".

"היה נשיא בארצות הברית שחשב שצריך ללטף נחשים" רמז הרב אליהו על הנשיא האמריקאי הקודם, ברק אובמה, "שחשב שצריך ללטף את האומה הזאת. נתן לה כסף, שיחרר לה כל מיני חוקים, והתוצאה נוראה. ברוך ה' יש נשיא עכשיו בארצות הברית שיודע שנחשים לא מלטפים, נחשים כולאים אותם ולא נותנים להם להשתולל כי הם ארסיים וזה מסוכן ומדבק".

הרב אליהו סיכם ואמר "אני מבקש מכל מי שאכפת לו מהעולם לדעת לתמוך בנשיא שיודע להילחם בנחשים, להילחם באידיאולוגיה המוסלמית הקיצונית, לעצור אותם, לא ללטף אותם, לצערנו אם מלטפים אותם זה מסוכן לכולנו. וכל אחד יעשה מה שביכולתו, בין אם הוא יהודי או אינו יהודי, לבן או שחור, איש או אישה, זאת חובה על כל אחד. יש לכם אפשרות להשפיע - קומו ותשפיעו שיהיה טוב, שה' ישמור עליכם ועל אמריקה וכל העולם כולו".