עדי ביטי משיבה לטענות: "מדובר בדמיון מעוות ביותר וניתוח סיטואציה בצורה לקויה"

הזמרת הצעירה לא נותרה אדישה לביקורת נגדה והשיבה במתקפת נגד לח"כ פרידמן: "אני כן מסכימה עם תהילה, שאכן גם לנשים יש יד ב'תרבות האונס' שכן ציוץ כמו שלה מקשר בין לבוש כזה או אחר, כמקור לגיטימי לאונס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/20 14:59 ח בחשון התשפא

עדי ביטי משיבה לטענות: "מדובר בדמיון מעוות ביותר וניתוח סיטואציה בצורה לקויה"
צילום: צילום מסך

הזמרת הצעירה עדי ביטי הוציאה אתמול (א') קליפ חושפני ופרובוקטיבי שעורר ברשתות החברתיות תגובות גועשות מכעס ובושה. הקליפ כולל סיטואציות בעלות אופן מיני שעלולות להוביל רבים למבוכה. בין המבקרים את הזמרת הייתה הח"כית תהלה פרידמן שכתבה כנגד ביטי: "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה. עדי ביטי. זו לא תרבות. לא אמנות. זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו" אלא שלא חלף זמן רב והזמרת החליטה להשיב לטענות של ח"כ פרידמן, והיא לא חוזרת על הבחירה שלה כלל.

אמילי עמרוסי-הולנדר נגד עדי ביטי: "לוקחת את הילדים אל הביוב"

"נגמרה הקורונה? חשבתי שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום, מפעלי חיים של אנשים קורסים – והגברת תהילה בזה עוסקת" פותחת ביטי את דבריה. "מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת. עצוב לי שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן. איפה חופש הביטוי, חופש האומנות, וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו". ביטי ממשיכה לתקוף את פרידמן: "אני לא מתרגשת מפוליטיקאים, הם מציירים את האמת כפי שבא להם".

ביטי לא נשארת אדישה להאשמה כי מעודדת את תרבות האונס: "האמת היא שהעיניים רואות מה שהן רוצות לראות ולראות בכזה קליפ שיסודו הוא אומנות ומוסיקה, מקור לגיטימי ל'תרבות אונס'(!!??), מדובר בדמיון מעוות ביותר וניתוח סיטואציה בצורה לקויה". ביטי מגנה על הקליפ וכותבת: "בקליפ ניתן לראות גברים, נשים, גברים על עקבים, כהי עור, בהירי עור, אסייתים ועוד כל מיני דמויות מגוונות שכל אלה הם פני כל החברה הישראלית. שום איבר מוצנע לא נראה בקליפ".

לסיום חוזרת ביטי לתקוף את חברת הכנסת פרידמן באותו מטבע: "הייתי מציעה לה גם לסגור את חוף הים אם כך. על דבר אחד אני כן מסכימה עם תהילה, שאכן גם לנשים יש יד ב״תרבות האונס״ שכן ציוץ כמו שלה מקשר בין לבוש כזה או אחר, כמקור לגיטימי לאונס".