אמילי עמרוסי-הולנדר נגד עדי ביטי: "לוקחת את הילדים אל הביוב"

הקליפ הבוטה של הזמרת הצעירה שעלה לרשת מעורר תגובות רבות. עמרוסי-הולנדר: "אם היה צריך משהו אחד שיעורר את משרד החינוך, הנה הוא לפניכם". תהלה פרידמן: "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/20 11:51 ח בחשון התשפא

אמילי עמרוסי-הולנדר נגד עדי ביטי: "לוקחת את הילדים אל הביוב"
עדי ביטי, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

הזמרת הצעירה עדי ביטי הוציאה אתמול (א') קליפ בוטה במיוחד והרשתות החברתיות גועשות מכעס ובושה. בקליפ הקצר, שאורכו פחות משלוש דקות, נראים נשים וגברים כמעט ללא לבוש ובתנוחות שלא משאירות מקום לספק בדבר כוונתן. 

"בתוך 2:26 שניות של קליפ לילדים ונוער הספיקו היוצרים לדחוס פורנו ואלימות בכמות שאלפי שנות ציוויליזציה יכולים להתפאר בהן", כתבה בזעזוע אמילי עמרוסי-הולנדר. "אין בית ספר. ההורים לא בבית. ילדים וילדות מגיעים לאן שיוטיוב לוקח אותם. עדי ביטי בת ה-19 לוקחת אותם אל הביוב. אם היה צריך משהו אחד שיעורר את משרד החינוך, הנה הוא לפניכם. ילדים בני שבע רואים את זה בלופ".

גם הח"כית תהלה פרידמן לא יכלה להישאר אדישה נוכח המראות הקשים, וכתבה: "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה.עדי ביטי. אני יודעת שהמטרה היתה שנצייץ ונדבר על זה, תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. זו לא תרבות. לא אמנות. זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן