אביו של החייל עמית בן יגאל: "אני מרגיש מושפל"

ברוך בן יגאל העלה סרטון בו הוא מרר בבכי על החלטת בג"ץ בו הוא מראה כי הוא הוריד את הדגל לחצי התורן. בנט התייחס לדבריו של ברוך ואמר: "הבטחתי לו שלא נוותר,ואעשה הכל כדי להביא בכל זאת להרס בית המחבל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/20 16:03 כ באב התשפ

אביו של החייל עמית בן יגאל: "אני מרגיש מושפל"
ברוך בן יגאל, צילום: צילום מסך

גל של תגובות קשות על החלטת בג"ץ לבטל את צו ההריסה לביתו של המחבל נזמי אבו-בכר שהרג את סמל ראשון עמית בן יגאל, ממשיכות להגיע. שופטי העליון מני מזוז וג'ורג' קרא היו בדעת הרוב נגד הריסת הבית. מזוז אמר בפסק הדין: "הפעלת סמכות זו כרוכה בפגיעה קשה בשורה של זכויות יסוד, לרבות פגיעה בקניין ופגיעה בכבוד האדם ובשורה של זכויות הנגזרות מכבוד האדם". אך מעל כל הביקורות הביקורת של אביו של עמית ז"ל, ברוך בן יגאל היא הקשה מכולם.

בג"ץ ביטל צו הריסה שהוצא לבית המחבל שהרג את סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל

https://www.facebook.com/baruch.yigal/videos/10157148849321106/

ברוך העלה סרטון בו הוא מרר בבכי ליד קבר בנו והוא הוריד את הדגל בבית העלמין לחצי התורן: "אני מרגיש מושפל, הורדתי את דגל ישראל לחצי התורן. הוא לא צריך להיות למעלה ביום הזה. זה יום לא טוב למדינת ישראל, לחיילי צה"ל הטהורים שלנו, יש לנו צבא נהדר. יש לנו צבא מצויין ורמטכ"ל מצויין, שהשם ישמור אותם". בדבריו התייחס ברוך כי דיבר עם שר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט ושיתף אותו בתחושות הקשות.

אחרי מספר דקות פרסם בנט בעצמו תגובה לדבריו של האב השכול: " סדום ועמורה. החלטת בג"ץ למנוע את הרס בית רוצחו של הלוחם עמית בן יגאל ז״ל דוקרת את העין ואת הלב. שוחחתי כרגע עם ברוך, אביו של עמית ז״ל (שהיה בנו-יחידו) שנמצא עכשיו ליד קבר בנו, והבטחתי לו שלא נוותר, ואעשה הכל כדי להביא בכל זאת להרס בית המחבל". עוד הוסיף: "ההחלטה נוראה במיוחד כי אנחנו *יודעים* שהרס בתי מחבלים הוא כלי הרתעה מאד יעיל נגד המחבלים הבאים. שופטי בג"ץ שפסקו כך איבדו את המצפן המבדיל בין טוב לרע. הצדיקה בסדום היא השופטת יעל וילנר שתמכה בהרס בית המחבל (שרת המשפטים איילת שקד מינתה אותה). לא נוותר".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן