מספר המונשמים יציב, מספר החולים קשה בירידה קלה | מספרי הקורונה

משרד הבריאות מדווח על 100 מונשמים, לאחר שכבר ירד ל-95, מספר החולים קשה בירידה קלה, וארבעה בני אדם נפטרו ביממה האחרונה כתוצאה מקורונה. ביממה האחרונה - 1,786 מאומתים חדשים לנגיף

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/20 11:10 י באב התשפ

מספר המונשמים יציב, מספר החולים קשה בירידה קלה | מספרי הקורונה
ארכיון, צילום: shutterstock

המגמה מתמתנת? משרד הבריאות מעדכן הבוקר (ו') כי מספר הנדבקים בקורונה אתמול עומד על 1,786 מאומתים חדשים לנגיף, מתוך מספר נמוך יחסית של בדיקות - 20,850 בלבד, אחרי שהמספר כבר הגיע לשלושים אלף ביממה. יש לזכור כי אמש היה צום תשעה באב, וכן כי המדיניות החדשה של משרד הבריאות היא למקד את הבדיקות סביב אוכלוסיות הסיכון השונות.

מנכ"ל משרד הבריאות נגד פרויקטור הקורונה: "ההובלה המקצועית של החקירות האפידמיולוגיות תישאר אצלנו"

מספר החולים במצב קשה עומד נכון להבוקר על 319, התמתנות קלה והתייצבות סביב מספר דומה, כשמספר הנזקקים להנשמה עומד על 100 בדיוק. מדובר בעלייה קלה במספר המונשמים, אך בסך הכל המגמה יציבה סביב המספר מאה.


(נתניהו ואדלשטיין בהצגת פרופ' גמזו)

ביממה האחרונה נפטרו ארבעה בני אדם כתוצאה מהנגיף, ומספר הנפטרים הכולל מפרוץ המגפה עומד על 509 בני אדם. בסך הכל נדבקו בנגיף בישראל מאז החלה ההתפרצות 70,582 בני אדם, כאשר מספר החולים והנשאים הפעילים עומד על 26,260, אחרי שכבר התקרב ל-35 אלף, בשבוע שעבר. יש לציין כי המספרים אינם מייצגים באופן מוחלט, שכן מספר המחלימים מהנגיף אינו מעודכן בקצב של מספר הנדבקים החדשים.רוץ המגפה.

בהודעת משרד הבריאות נאמר כי כמות החולים הפעילים והמחלימים משקפת שינוי של הימים האחרונים בהגדרת המחלימים. השינוי טרם הושלם במלואו, ועודנו בתהליך.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן