מסמכים סודיים בתיקי ראש הממשלה - נמחקו

פרקליטות המדינה מקיימת חקירה חשאית, לאחר שנמצא כי תיקייה בעלת חומרים פנימיים הקשורים לתיקי ראש הממשלה - נמחקה. מקורבי נתניהו: "נשמע הגיוני יותר שמישהו בפרקליטות מבצע מקצה שיפורים ושיפוצים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/07/20 21:28 ט בתמוז התשפ

מסמכים סודיים בתיקי ראש הממשלה - נמחקו
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

כיצד נמחקו מסמכים סודיים בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו? בפרקליטות המדינה פתחו בבדיקה חשאית לאחר שעלה חשד כי התבצעה חדירה לאחד מהמחשבים שהובילה למחיקת תיקייה המכילה חומרים פנימיים וסודיים הקשורים לתיקיו של נתניהו. החומרים שנמחקו ככל הנראה שוחזרו ומבדיקה ראשונית עולה כי החומרים לא הגיעו לאחראים. כרגע לא ברור אם מי שמחק את התיקייה עשה זאת בכוונה או בטעות. כך פורסם הערב (ד') בחדשות 13.

מהפרקליטות נמסר בתגובה לחדשות 13: "איננו מתייחסים לבדיקות פנימיות ובאין בכך כדי להכחיש או לאשר את הנטען".

בתגובה לדיווח בחדשות 13 הגיבו מקורבי נתניהו: "אם אכן הייתה חדירה למחשבי הפרקליטות, אנו נפנה כדי לפתוח בחקירה מידית כדי לברר מי עשה זאת. נשמע הגיוני יותר שמישהו בפרקליטות מבצע מקצה שיפורים ושיפוצים לפני שפרקליטי ראש הממשלה יבקשו לקבלם. אם כך הדבר, זו תהיה הפעם ראשונה בהיסטוריה שתיק שנתפר, נפרם, ונתפר מחדש עוד לפני המשפט. זה יהיה המשך טבעי לסחיטה באיומים של עדים ולאמצעים פליליים אחרים שנעשו בחקירות נתניהו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן