בעקבות דבריה על בוחרי נתניהו: רינה מצליח הושעתה לשבוע

בעקבות דבריה החמורים נגד בוחרי נתניהו, ולאחר שיחת הבהרה עם מנכ"ל ערוץ 12, אבי וייס, הושעתה רינה מצליח למשך שבוע מהגשת חדשות

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/20 12:01 כט בסיון התשפ

בעקבות דבריה על בוחרי נתניהו: רינה מצליח הושעתה לשבוע
הושעתה לשבוע. רינה מצליח, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עיתונאית חדשות 12 רינה מצליח הושעתה לשבוע בעקבות התבטאותה על בוחרי נתניהו, כך דיווח היום (א') העיתונאי רז שכניק.

מגישת חדשות 12 יצאה במהלך התכנית "פגוש את העיתונות", בביטוי חריף וקשה נגדתומכי נתניהו. "תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים גם אם הוא יאנוס את הבת שלי אני אצביע בשבילו", אמרה מצליח ומיד עוררה גינויים על דבריה משותפיה לפאנל. הדברים נאמרו במהלך ריאיון עם יועץ התקשורת רונן צור שטען כי נתניהו לא ילך לבחירות נוספות, בשל המצב הכלכלי הקשה שנמצאים גם בוחריו.

מצליח, התכוונה לומר שתומכי נתניהו ילכו אחריו בכל מחיר, גם  אם הדבר יפגע בהם כלכלית. אלא שבחירת המילים הקשות שלה עוררה מיד סערה, כאשר כבר בסוף אותו שידור התנצלה מצליח על דבריה, אך הנזק כבר נגרם. חברת החדשות הודיעה כי היא מסתייגת "מהאמירה החמורה" והיא זומנה לשיחת בירור מול המנכ"ל אבי וייס.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאמירה זו בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "רינה מצליח תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות ״עיתונאית״. בושה וחרפה".