רינה מצליח: "תומכי נתניהו אומרים שיצביעו לו גם אם יאנוס את הבת שלהם"

סערה התעוררה לאחר שמגישת החדשות רינה מצליח תקפה את מצביעי הליכוד. לקראת סוף השידור התנצלה על דבריה, אך הסערה כבר התעוררה. נתניהו בתגובה: "תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/20 21:45 כח בסיון התשפ

רינה מצליח: "תומכי נתניהו אומרים שיצביעו לו גם אם יאנוס את הבת שלהם"
רינה מצליח, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סערה חדשה עקב דבריה של רינה מצליח: מגישת חדשות 12 במהלך התכנית "פגוש את העיתונות", יצאה בביטוי חריף וקשה נגד תומכי נתניהו. "תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים גם אם הוא יאנוס את הבת שלי אני אצביע בשבילו", אמרה מצליח ומיד עוררה גינויים על דבריה משותפיה לפאנל. הדברים נאמרו במהלך ריאיון עם יועץ התקשורת רונן צור שטען כי נתניהו לא ילך לבחירות נוספות, בשל המצב הכלכלי הקשה שנמצאים גם בוחריו.

מצליח שרצתה להביע כי לדעתה תומכי נתניהו על אף המצב הקשה, ילכו אחריו גם הדבר יפגע בהם כלכלית אף יותר, מתוך נאמנות עיוורת לנתניהו. אלא שבחירת המילים הקשות של מצליח עוררו מיד סערה, שכבר בסוף אותו שידור כבר התנצלה על דבריה, אך הנזק כבר נגרם. חברת החדשות הודיעה כי היא מסתייגת "מהאמירה החמורה" והיא זומנה לשיחת בירור מול המנכ"ל אבי וייס.

אש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאמירה זו בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "רינה מצליח תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות ״עיתונאית״. בושה וחרפה".  

זו פעם שנייה תוך חודש שמצליח מסתבכת בשל אמירות קשות נגד ציבורים שונים. באמצע חודש מאי במהלך דיון על אתגרי הקורונה ועל המשימות שעומדות בפני שר הבריאות הבא, יולי אדלשטיין, ציינה מצליח כי לולא הציבור החרדי, כמעט ולא הייתה קורונה בישראל.