עכשיו זה סופי בהחלט: גלעד שרון לא יתמודד בליכוד

בית המשפט המחוזי דחה את ערעורו של גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, והודיע כי לא יוכל להתמודד ברשימת הליכוד לכנסת. שרון עתר לבית המשפט לאחר שבית הדין של התנועה סירב לאפשר לו להתמודד

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 31/01/19 09:58 כה בשבט התשעט

עכשיו זה סופי בהחלט: גלעד שרון לא יתמודד בליכוד
גלעד שרון, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

אין עוד ערעורים. בית המשפט המחוזי דחה את ערעורו של גלעד שרון, ואישר את החלטת בית הדין של הליכוד כי שרון לא יתמודד בפריימריז של הליכוד. בנו של ראש הממשלה לשעבר ביקש להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת, מטעם מחוז נגב, אך בית הדין של הליכוד פסק כי על פי חוקת המפלגה, שרון לא חבר מפלגה בפרק הזמן הדרוש לאפשר התמודדות. במקרים כאלו, נהוג כי יו"ר הליכוד, שהוא ראש הממשלה נתניהו, חותם על 'קיצור פז"מ' למועמד, על מנת שיוכל להתמודד בפריימריז, כפי שעשה, לדוגמא, עם השר יואב גלנט, אך נתניהו סירב לחתום עבור גלעד שרון.

לפני מספר שבועות פנו חברי ליכוד לבית הדין של המפלגה, בדרישה כי לא יאפשר לשרון להתמודד. "שרון הבן הרס את המפלגה פעמיים, בפעם הראשונה כשהכין את תכנית ההתנתקות ובפעם השניה כשיעץ לאביו לעזוב את לטובת מפלגה חדשה". כתבו בפנייתם.

המתמודד על המקום ברשימה המיועד למחוז נגב, מתחרהו של גלעד שרון, ד"ר שלמה קרעי, בירך על החלטת בית הדין של הליכוד. קרעי אמר: "טוב עשו בבית הדין שלא איפשרו למי שהרס את הבית שלנו ומכר את האידיאולגיה של הליכוד תמורת ההתנתקות, להרוס את הליכוד בפעם השניה. חברי המרכז יצביעו לערכים ולא לנסיכים ובית הדין אמר את דברו".