נתניהו: "בנט איבד שליטה על הקורונה" | בנט: "נתניהו משקר ביודעין ומסכן חיי אדם"

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה פצחו בקרב גרסאות ומתווכחים ביניהם, מי ניהל את משבר הקורונה טוב יותר?

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 12/01/22 16:52 י בשבט התשפב

נתניהו: "בנט איבד שליטה על הקורונה" | בנט: "נתניהו משקר ביודעין ומסכן חיי אדם"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ממשיכים גם היום בקרב האשמות על הטיפול בהתפרצות גל הקורונה בדמות זן האומיקרון. בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, תקף בנט את נתניהו ואמר: "אין לי דרך אחרת לומר זאת: נתניהו משקר ביודעין ומסכן חיי אדם, רק בשביל רווח פוליטי. הוא מרבה לשקר ובדרך כלל איני טורח להגיב, אך הפעם אם נאפשר לשקר שלו להתבסס, ישראלים עלולים לחלות, או חלילה למות". 

בהתייחסות לאמינות הבדיקות אמר, "בדיקות האנטיגן כבר הצילו רבבות חיי אדם ברחבי העולם מקורונה באמצעות זיהוי אנשים מדבקים ובידודם, ומניעת המשך הדבקה של אנשים שעלולים היו לחלות ואף למות. האנטיגן הוא כלי יחסית מדויק ביחס לשאלה: האם האדם הוא מדבק בעת הבדיקה. ה-PCR אכן יותר רגיש ומסוגל להשיב על השאלה: האם אתה נושא את הנגיף בעת הבדיקה".  

 

 

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, הגיב: "כראש ממשלה דאגתי לכל אזרחי ישראל לבדיקות קורונה PCR אמינות בחינם, בכל מקום בארץ ובלי תורי ענק. בנט שלח את אזרחי ישראל לקנות על חשבונם בדיקות קורונה ביתיות שמשרד הביטחון קבע שאינן אמינות! בנט איבד שליטה על הקורונה והפקיר את אזרחי ישראל לגורלם - 0 סיוע כלכלי ו-0 החלטות בבריאות".