בנט תקף את נתניהו: "מחבל במאמצי הממשלה" | הליכוד: "בנט הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם"

במהלך מסיבת העיתונאים וההצהרה לתקשורת שנתן בנט מוקדם יותר היום הוא תקף את בנימין נתניהו שזלזל באמינות בדיקות האנטיגן. בליכוד ענו: "אנחנו הבטחנו לישראל את החיסון הראשון, השני והשלישי ודאגנו לבדיקות מדויקות בחינם לכל אזרחי ישראל וללא תורים אינסופיים"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 11/01/22 19:25 ט בשבט התשפב

בנט תקף את נתניהו: "מחבל במאמצי הממשלה" | הליכוד: "בנט הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם"
צילום: Miriam Alster/FLASH90

הגל החמישי בשיאו, ולאחר שלושה שבועות שלא כונס קבינט הקורונה הערב הוא יתכנס בקריה שבתל אביב. לפני התכנסותו, בנט מסר הצהרה לתקשורת ואמר כי בנימין נתניהו מחבל במאמצי הממשלה: "שום דבר שנתניהו יעשה כבר לא יפתיע אותי בשלב הזה. ראיתי את הסרטון שלו שמכרסם באמון הציבור באנטיגן, הוא אומר שזה רולטה ושאין לזה משמעות".

בנט תקף: "זה לא רק מעשה חסר אחריות אלא מעשה אנטי פטריוטי. בזמן מערכה, הוא משבש את אמון הציבור בכלי מרכזי. בכל העולם משתמשים באנטיגן". בנט הוסיף: "אני קורא לציבור כן להאמין ולהשתמש באנטיגן בצורה נכונה. ה-PCR זה מצרך שצריך לפגיעים ביותר".

בליכוד תקפו את ראש הממשלה נפתלי בנט על הדברים ואמרו: "נפתלי איבד שליטה על הקורונה, הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם ושלח אותם לקנות על חשבונם בדיקות ביתיות שהמעבדות קבעו שאינן אמינות". עוד נמסר כי "נפתלי גם הפקיר את בעלי העסקים והעצמאיים בעוד שאנו דאגנו לסיוע נדיב שהציל אותם מפשיטת רגל והזניק את כלכלת ישראל למרות הקורונה".