דודי אביטן מונה למנהל מחלקת יחסי הציבור במשרד "גל אורן לרנר"

אחרי חמש שנים במשרדם של איתן זליגר ואמנון שומרון, עובר איש יחסי הציבור אל המתחרים: "אין לנו ספק שדודי יהווה תוספת כוח גדולה למשרד", מסרו ב'גל-אורן לרנר'

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/20 17:12 כג בטבת התשפ

דודי אביטן מונה למנהל מחלקת יחסי הציבור במשרד "גל אורן לרנר"
דודי אביטן, צילום: מאיר אליפור

יועץ התקשורת ואיש היח"צ דודי אביטן עובר ל'גל-אורן לרנר'. אביטן, (38), החל את דרכו התקשורתית ככתב לענייני חינוך בעיתון ידיעות ירושלים, ובחמש שנים וחצי האחרונות עבד כיועץ תקשורת וכמנהל מחלקת יחסי הציבור במשרד היח"צ זליגר שומרון תקשורת. בין התיקים בהם טיפל לאורך השנים: המועצה המקומית אפרת, ארגון רבני צהר, המועצה המקומית בית אל, צהר לכשרות, מפלגת זהות, וקמפיינים נוספים.

משרד יחסי הציבור והפרסום "גל אורן לרנר" בניהולם של אבי לרנר ואורן אלימלך אחראים בין היתר קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס, ומעניקים שירותי אסטרטגיה,יח"צ ופרסום לראש עיריית ירושלים לשעבר ח"כ ניר ברקת, קבוצת "ישראל היום", בנק הפועלים, אגד, מועצות אזוריות גוש עציון ועוד.

"אנו שמחים וגאים על הצטרפותו של דודי אביטן לצוות גל אורן לרנר. לדודי יש ניסיון עשיר ומקצועי בניהול מאבקים ציבוריים ובטיפול בלקוחות מרכזיים. אין לנו ספק שהוא יהווה תוספת כוח גדולה למשרד וישדרג את השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו ברמה האיכותית והאפקטיבית", סיכמו בגל אורן.

גל אורן לרנר

גל אורן לרנרצילום: גל אורן לרנר

דודי אביטן אמר לכיפה: "מודה לאמנון ואיתן על חמש שנים וחצי נהדרות, התמזל מזלי להגיע כל בוקר למקום עבודה אהוב עם אנשים נפלאים מקצועיים אך לפני הכל, בני אדם, ממש כך. מודה גם לאורן אלימלך ואבי לרנר על האמון".

מנהלי משרד האסטרטגיה והפרסום איתן זליגר ואמנון שומרון אמרו בתגובה: "אנחנו וכל עובדי המשרד אוהבים את דודי וגאים ב-5.5 השנים שהיה במשרדנו ובמיוחד בשנתיים האחרונות כשניהל במקצועיות ובהצלחה את חטיבת יחסי הציבור במשרד. אנו בטוחים כי יצליח בכל מקום שיגיע. 

"במשרד זליגר שומרון עובדים 15 אנשי קריאייטיב, דיגיטל ויחסי ציבור.
השבוע הצטרפו למשרד איגוד מנהלי מחלקות החינוך של ישראל ותנועת בני עקיבא העולמי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן