מנהל יחסי ציבור חדש ב"זליגר שומרון"

יועץ התקשורת דודי אביטן, שהצטרף למשרד לפני כשלוש שנים וחצי ומשמש בין היתר כדובר ארגון צהר, ינהל מעתה את מחלקת יחסי הציבור. "שמח על ההזדמנות שניתנה לי", אמר

חדשות כיפה דויד ליבנה 08/05/18 10:44 כג באייר התשעח

מנהל יחסי ציבור חדש ב"זליגר שומרון"
דודי אביטן, צילום: ללא קרדיט

אמנון שומרון ואיתן זליגר - מבעלי משרד יחסי הציבור, הפרסום והאסטרטגיה "זליגר שומרון תקשורת" מינו השבוע את יועץ התקשורת דודי אביטן למנהל מחלקת יחסי הציבור במשרד. אביטן, כתב ידיעות ירושלים לשעבר הגיע למשרד לפני כשלוש שנים וחצי והוא מטפל בתיקים ארגון רבני צהר, המועצה בית אל, רשת החינוך מיתרים ועוד.

המשרד פועל כבר 13 שנים ועיקר לקוחותיו מגיעים מהשדה הציבורי ומהמגזר השלישי. בין הלקוחות שבהם מטפל המשרד ניתן למצוא את מרכז מורשת מנחם בגין, תנועת בני עקיבא, בנק לאומי, המועצה המקומית אפרת, ארגון רבני צהר, המועצה המקומית בית אל, ישיבות ואולפנות בני עקיבא, תנועת הקיבוץ הדתי, רשת מיתרים של השר לשעבר הרב מיכאל מלכיאור, עמותת אלומה ועוד.

לאחרונה הצטרפו ללקוחות המשרד בתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים בציבור הדתי, שיקבלו חשיפה תקשורתית דרך המשרד בתקשורת המגזרית. למשרד גם מחלקת פרסום וקרייאטיב עם מספר רב של לקוחות. 

"מלבד היותו של דודי יועץ תקשורת מעולה יש בו גם את הרצון להוביל ולקדם את המשרד. אנחנו מאמינים שהתפקיד החדש ייתן למשרד ולעובדים את הערך המוסף שיש באביטן", אמרו איתן זליגר ואמנון שומרון.

"מודה לאמנון ואיתן על האמון. בחודשים האחרונים המשרד צמח וקיבל לידיו תיקים גדולים וכך גם המחלקה. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי", אמר אביטן.