מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קשת 12 בדקו: דני קושמרו נביא?

לפני מספר שבועות העלה עיתונאי חדשות 12 האהוב דני קושמרו סרטון בו הוא קורא לחיסול בכירי חמאס. האם קושמרו ניבא את מותו של סאלח אל-עארורי אמש? קשת 12 יצאו לבדוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/24 16:04 כב בטבת התשפד

קשת 12 בדקו: דני קושמרו נביא?
דני קושמרו | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מתחילת המלחמה, עיתונאי חדשות 12 דני קושמרו הפך לאהוב ומדובר בקרב צופי הטלוויזיה הישראליים. היום (ד'), העלו קשת 12 פוסט לחשבון האינסטגרם הרשמי שלהם, בו פנו לעוקבים בשאלה - "האם דני קושמרו הוא נביא? תגידו לנו אתם".

"עשו בירורים לבדוק האם דני יצא נביא"

"כמעט שלושה חודשים בתוך המלחמה הזו, הרבה בשורות אין, אז זה משהו קטן, כן", פתח קושמרו את הסרטון. ארז טל המשיך אותו ואמר למצלמה: "קודם כל אני רוצה לספר לכם משהו מאחורי הקלעים, אחרי שחוסל אל-עארורי כל עובדי החדשות רצו מאחורה, עשו בירורים לבדוק האם דני יצא נביא. תראו את הקטע הזה". בנקודה הזו, נכנס קטע בו נראים בכירי חמאס וקושמרו נשמע ברקע אומר: "צריך את כל הפרצופים האלה, את כל השמות שלהם, כולל השמנמן מימין, כולם בני מוות, כולם צריכים למות".

סאלח אל-עארורי

סאלח אל-עארורי, צילום: CC BY 4.0, wikipedia, Tasnim News Agency

לאחר מכן המצלמה חוזרת לקושמרו שאומר: "אז בדקו, בדקו אם השמנמן זה השמנמן משמאל. אני מיד חשבתי על מבצע 'זעם האל' של גולדה אחרי טבח מינכן, שם היא הורתה למוסד לחסל את כל מי שהיה מעורב בטבח שם באולימפיאדה, את כל אנשי ספטמבר השחור, וכך היה".

סאלח א-עארורי חוסל בירדן

כזכור, אמש לאחר החיסול של סאלח אל-עארורי כתב קושמרו בחשבון האינסטגרם שלו: "השמנמן מימין (או זה לידו)". כמובן שקושמרו התכוון לסרטון בו הוא נשמע אומר כי כולם בו הם בני מוות.