אלפי משתתפים בפסטיבל עלמא למוזיקה יהודית ה-7 בשומרון

פסטיבל עלמא התקיים אמש בישוב רבבה בשומרון. ביום הפתיחה השתתפו אלפי אנשים שזכו לצפות בכמה מהאמנים הבולטים בישראל: נתן גושן, עקיבא, מוש בר ארי, אסף הרוש, דודי בר דוד, מקהלת החזנות שומרון, ועוד. יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "יש תרבות בשומרון. בימים לא פשוטים במדינת ישראל, השומרון הוא הוכחה שיש בנו אהבת ישראל לעם ישראל לכל גווניו, שיש לנו אהבה לארץ ישראל שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 19:25 יד באב התשפג

אלפי משתתפים בפסטיבל עלמא למוזיקה יהודית ה-7 בשומרון
נתן גושן בהופעה, צילום: דני פסח

פסטיבל עלמא ה-7 למוזיקה יהודית עולמית התקיים אמש (ב') בישוב רבבה בשומרון. אתמול, ביום הפתיחה של הפסטיבל השתתפו אלפי אנשים, שזכו לצפות במופע מרגש של כמה מהאמנים הבולטים בישראל, בהם: נתן גושן, עקיבא, מוש בר ארי, אסף הרוש, דודי בר דוד, מקהלת החזנות שומרון, ועוד רבים.

את הערב פתח הכוכב העולה החוזר בתשובה אסף הרוש שאירח את הזמר דודי בר דוד אסף, הרוש ביצע את הלהיט 'הכול יהיה טוב' ויחד הם שרו יחד את השיר "מישהו אחר". דודי בר דוד ביצע את "השיר שלך" ואת מיטב להיטיו. לאחר מכן עלה לבמה נתן גושן וביצע את השירים "כל מה שיש לי" ו"עדיין ריק" ועוד, גושן ריגש את הקהל כשאירח את 'עקיבא' ומוש בר ארי, שהצטרפו אליו לשיר כמה מהשירים האהובים, כמו: "נחכה לך" שאותו ביצע עם מוש בן ארי ויש בך הכול של 'עקיבא'.

נתן גושן בהופעה

נתן גושן בהופעה | צילום: דור מיטל

הקהל הרב שהגיע לפסטיבל הריע לאמנים ושר ביחד איתם ונהנה מערב מוזיקלי קסום, עם מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים, החל ממוזיקת פופ ועד למוזיקה חסידית. האמנים הופיעו באנרגיות גבוהות והקהל היה נרגש מאוד מההופעה והראה את אהבתו לזמרים במחיאות כפיים סוערות.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון שמארגנת את פסטיבל עלמא: "איזה כיף לראות את כולם. אלפים רבים שמגיעים לאמפי הזה שוב ושוב, במיוחד בקיץ הזה. כאן ההוכחה שיש תרבות בשומרון. בימים לא פשוטים במדינת ישראל ביטחונית וחברתית, השומרון הוא ההוכחה שיש לנו שורשים עמוקים בארץ הזו, שיש לנו רוח גדולה, שיש בנו אהבת ישראל לעם ישראל לכל גווניו, שיש לנו אהבה לארץ ישראל שלנו".

פסטיבל 'עלמא' הוא אחד הפסטיבלים למוזיקה יהודית הגדולים בישראל. הפסטיבל נערך מדי שנה בשומרון והופעת הזמרים הייתה הוכחה לכוח המאחד של המוזיקה. אמנים מרקעים שונים, עם סגנונות מוזיקליים שונים, הצליחו ליצור ביחד מופע מרגש ומאחד, והוכח שמוזיקה היא שפה בינלאומית, שמחברת בין אנשים מכל הארץ.

הפסטיבל מתקיים השנה בין התאריכים 31 ליולי עד 2 לאוגוסט, כשאתמול התקיים המופע המרכזי והוא יסתיים ביום רביעי.