עידן עמדי נפרד: "תמיד אמר שהוא יעשה אבל העדפנו להדחיק"

הזמר המצליח נפרד ממנהלו לאחר עשר שנות פעילות משותפת אך מדגיש: "עומרי עוזב (רק מקצועית) וחוזר לגולן, הבית שלו". עמדי שיתף בקשר המיוחד שנרקם בין השניים: "על החברות האמיתית, הלילות, הנסיעות האינסופיות, שיחות הנפש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/23 22:36 כו בתמוז התשפג

עידן עמדי נפרד: "תמיד אמר שהוא יעשה אבל העדפנו להדחיק"
עידן עמדי, נפרד מהמנהל אחרי עשור, צילום: משה נחומוביץ

"יש רגע כזה בהופעה" פותח עידן עמדי את פוסט הפרידה ממנהלו האישי, "אלפי פנסים דולקים, אני עומד על כיסא בתוך ההמון ושר. יש קסם ברגע הזה. והוא מתאפשר בעיקר כי לכל קוסם ולכל קסם יש עוזרים נאמנים, יש אדם על הברכיים למטה שמחזיק את אותו כיסא כדי שחלילה לא אפול" הוא כותב.

בפוסט ארוך ומרגש, נפרד הזמר עידן עמדי ממנהלו בעשור האחרון תוך שהוא מספר על הקשר החברי שנרקם ביניהם והחוויות המשותפות הרבות. "רוב הדברים שמגיעים לאוזניי ועיניי הציבור הם לצערי כאשר הפרידות עכורות ובטעם רע. אבל עומרי מהרגע הראשון היה חבר שלי, שותף ואיש סוד ולכן זו פרידה כואבת וחדה אבל גם טהורה ויפה".

"זה מן רצון משוגע שלך לגונן"

עמדי מסביר גם מדוע מתרחשת הפרידה: "אז כן, אחרי עשר שנים של עבודה משותפת, עומרי עוזב (רק מקצועית) וחוזר לגולן, הבית שלו. זה משהו שהוא תמיד אמר שהוא יעשה אבל העדפנו להדחיק". עמדי לא חוסך במחמאות וכותב: "על הנאמנות האינסופית, מעט מאוד מבינים מה זה אומר, אבל זה מן רצון משוגע שלך לגונן. אם זו מילה רעה שנאמרה בכיווני או חוסר צדק שהרגשת שנעשה כלפיי והכאיב לך יותר משהכאיב לי".

עידן עמדי

עידן עמדי, "אינתא עומרי. לנצח".  צילום: שלומי פינטו

"אינתא עומרי. לנצח"

עמדי משתף בפן נוסף אליו חתר מנהלו האישי: "על כמות החולים, פגועי הנפש והפצועים שהתאמצת כל כך שנבקר. בזמן דחוק, במאמצים גדולים, זה הכוח שלנו". הזמר מסיים את הפוסט המרגש וכותב: "על כל השנים אחי. שנתת, שהזעת, שעמלת בשבילי. זה לעולם לא יהיה לי מובן מאליו. אני אוהב אותך. או כמו שאומרים בעברית פשוטה אינתא עומרי. לנצח".