מזל טוב: בן ראשון לזמר עידן עמדי

הזמר האהוב חוגג עם בשורה משמחת, וחובק זכר ראשון במשפחתו. התינוק החדש הוא בנם השני של עידן ומרים עמדי ואח קטן ליעל, הבת הבכורה בת ה-4

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/05/23 14:50 יא בסיון התשפג

מזל טוב: בן ראשון לזמר עידן עמדי
עידן עמדי , צילום: משה נחומוביץ

בשעה טובה: הזמר עידן עמדי, שההתפרסם לפני יותר מעשור בריאליטי השירה "כוכב נולד", הספיק לצבור מעמד של זמר מוערך עם להיטים מוכרים בציבור. בשנת 2019 נולדה ביתו הבכורה של הזמר, יעל, והיום (ד') הזמר חוגג לידה נוספת, בן ראשון לו ולאשתו מרים ואח קטן לבת ה-4.

עידן עמדי

עידן עמדי צילום: שלומי פינטו

"רק בארץ הזו אפשר לשיר שיר עם מילים כמו אלו ורגע אחרי לקפוץ ולרקוד"

השיר שהביא לעמדי את התהילה והפרסום היה "כאב של לוחמים", שיר חשוף המתאר חוויות קשות משירותו הצבאי, שזכה לאהדה רבה בציבור והפך לאחד השירים המזוהים ביותר עם ימי הזיכרון. הזמר, שפיתח מאז קריירה מצליחה, חזר אחורה להתחלה שלו. "בסוף שנת 2010, אני לומד להיות זמר. בארגז הכלים שלי יש שיר אחד עם שלושה אקורדים ושם שלא משאיר מקום לתהות, 'כאב של לוחמים'".

"זמר עם שיר אחד הוא כמו קוסם שרץ עם אותו הטריק לעשרות במות", שיתף עמדי, ותיאר את הרצון לשרוד. הופעות הפריצה של עמדי קרו לפנות בוקר במועדונים, "המבלים הם בני גילך, משוחררים טריים, שיכורים שעד לפני רגע רקדו טראנסים, עומדים עכשיו מולי וצועקים 'צרחות ודם על המדים'", תיאר הזמר. גם עמדי בעצמו היה שותה לפני ההופעה, מסתכל עליהם שרים וחושב לעצמו, "רק בארץ הזו אפשר לשיר שיר עם מילים כמו אלו ורגע אחרי לקפוץ ולרקוד. הולך לרקוד עם חיילים מתים בלב".