חנוך דאום הפתיע את העוקב שגידף: "ואם אני אשלם לך?"

המאבק סביב הרפורמה המשפטית מביא אנשים לעימותים אישיים גם מעבר לוויכוח הפוליטי. כך היה עם אחד העוקבים של דאום שטען כי לא יגיע יותר להופעות. דאום לא נשאר חייב

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/23 08:56 יא בניסן התשפג

חנוך דאום הפתיע את העוקב שגידף: "ואם אני אשלם לך?"
חנוך דאום, פרטים חדשים, צילום: Moshe Shai/FLASH90

מעבר לוויכוח פוליטי: חנוך דאום ידוע כאדם חד לשון מחד וגם כזה שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות מאידך, כך שגם כשהוויכוח הפוליטי מגיע לפסים אישיים, הוא יודע לספק בדיוק את התגובה שגם תעביר מסר וגם תצחיק את הקורא.

כך קרה כשאחד העוקבים שלך דאום, כתב לו באחת הרשתות החברתיות כי "גם בחינם לא אבוא להופעה של פאשיסט". דאום עצמו לקח את הדבר למקום הקומי והגיב לאותו עוקב: "ואם אני אשלם לך?". את ההתכתבות המשעשעת שיתף דאום בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "נעשה הד סטארט".

"פאשיסט, דמוקרט, אריסטוקרט. הכל הולך"

העוקבים של דאום לא נשארו אדישים למקרה והיו חלוקים באיזה צד הם תומכים. כך אחת הגולשות כתבה: "אבל הוא צודק אתה כבר לא ימני ולכן אנחנו כבר לא באים להופעות שלך ולא נקנה את הספרים שלך למרות שאני רכשתי עבור מספר חברים אבל מאז שהתהפכת בדעותייך אין לנו רצון לממן אותך". 

דאום

דאום, הגיב בהומור צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

מצד שני כתב גולש אחר: "אני ימני ולא תומך בכל הרעשי רקע כולנו אחים לא משנה מה אתה ענק מצחיק", גולשת אחרת הוסיפה: "אוייי, טוב שיש אותך חנוך! פאשיסט, דמוקרט, אריסטוקרט..הכל הולך! העיקר שתמשיך להצחיק בשנינות, חכמה, ודיוק".