חנוך דאום חשף: "הנה משהו שהמחבל אתמול בחווארה לא לקח בחשבון"

לאחר שהתגלו הפרטים על הפיגוע בחווארה, התגלתה גבורתו של דיוויד שטרן, הפצוע בפיגוע שהצליח להשיב אש, לפצוע את המחבל ולעשות לעצמו חוסם עורקים. איש התקשורת חשף: "מדובר בלוחם מרינס אמריקאי לשעבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 11:27 כז באדר התשפג

חנוך דאום חשף: "הנה משהו שהמחבל אתמול בחווארה לא לקח בחשבון"
חנוך דאום, פרטים חדשים, צילום: Moshe Shai/FLASH90

גיבור: במהלך הפיגוע אמש (א') בחווארה, דווח בתחילה על פצוע אנוש מהירי של המחבל, אך לאחר שהפרטים התבהרו, והובן כי לא נשקפת סכנה לחייו של הפצוע, החלו להתגלות הפרטים על גבורתו של דיוויד שטרן, שבהמשך פונה לבית החולים. שטרן, כך מתברר פעל במהירות והגיב בירי לעבר המחבל בזמן שהגן על אשתו ששהתה לצידו. שטרן, הגיב ופצע את המחבל, עשה לעצמו חוסם עורקים ובהמשך אף הלך על רגליו לאמבולנס שהגיע למקום.

הפוסט המלא של חנוך דאום:

מי שחשף היום עוד פרטים על ההיסטוריה של שטרן, הוא איש הטלויזיה והקומיקאי חנוך דאום. בחשבון האינסטגרם שלו פרסם דאום כי שטרן שירת בעבר במארינס האמריקאים ואף פרסם תמונה שלו עם מדי הצבא האמריקאי.

זירת הפיגוע בחווארה

זירת הפיגוע בחווארה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"בינתיים דויד עשה לעצמו חוסם עורקים חבש את עצמו הרגיע את אשתו"

"הנה משהו שהמחבל אתמול בחווארה לא לקח בחשבון לפני שפתח באש על דיויד שטרן" כתב דאום והוסיף: "מדובר בלוחם מרינס אמריקאי לשעבר. למרות שנפצע קשה מאש המחבל, שלף אקדח רוקן מחסנית על המחבל דרך חלון הרכב ופצע אותו, המחבל זרק את הנשק ונמלט, בינתיים דויד עשה לעצמו חוסם עורקים חבש את עצמו הרגיע את אשתו (שהציל את חיה) והלך בכוחות עצמו לאמבולנס. גיבור" כתב דאום.