חנוך דאום גילה באמצע ההופעה אורח מפתיע: "נצח ישראל לא ישקר"

חנוך דאום הופיע בקיבוץ מזרע ובאמצע ההופעה גילה אורח מיוחד בקהל, לא אחר מאשר הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי. לאחר ההופעה הודה דאום לכוכבי: "תודה על כך על כך שאמרת לי שאתה אופטימי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/23 10:54 ג באדר התשפג

חנוך דאום גילה באמצע ההופעה אורח מפתיע: "נצח ישראל לא ישקר"
חנוך דאום , צילום: Moshe Shai/FLASH90

אורח מפתיע בהופעה: את חנוך דאום אנחנו מכירים בדרך כלל כאדם ציני ומבודח, אבל דווקא בגלל זה הוא יודע להעביר גם מסרים מורכבים ורציניים. מסר כזה, של אחדות ומבט אופטימי קדימה, הוא העביר בפוסט באינסטגרם אחרי שפגש אורח לא צפוי בהופעה שערך אמש (ה') בקיבוץ מזרע.

הפוסט המלא של דאום:

"גם בימים הסוערים הללו, שנצח ישראל לא ישקר"

במהלך ההופעה בקיבוץ,הופתע דאום לגלות בקהל לא אחר מאשר את הרמטכ"ל לשעבר, אביב כוכבי בכבודו ובעצמו. דאום כותב: "תודה רבה לכל מי שהגיע הערב להופעה במזרע, כולל אביב כוכבי שהתברר לי באמצע ההופעה שהוא באולם". בהמשך דאום מתאר את השיחה שערך עם כוכבי מאחורי הקלעים לאחר ההופעה. "תודה לך הרמטכ"ל לשעבר על שנים ארוכות בצבא וגם על כך שאמרת לי שאתה אופטימי, ומשוכנע, גם בימים הסוערים הללו, שנצח ישראל לא ישקר".

אביבי כוכבי

אביבי כוכבי, ביקר בהופעה  צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"בשלישי אני בים" היוטיוברים פרצו לישיבה של כוכבי - כך הוא הגיב

באחת מישיבותיו האחרונות כרמטכ"ל צה"ל, פרצו אנשי הסושיאל של דובר צה"ל לישיבה והפתיעו את כוכבי. לאחר שנגמרה ההפתעה הוא גם התפנה לענות לשאלות שבמשך כל השירות הם לא ממש יכלו לשאול. התוכניות לעתיד, הרגעים שלא ישכח לעולם והדבר הראשון שיעשה עם צאתו לאזרחות. הכל בסרטון המלא.

@idfofficial יש מתנדבים לשופינג עם הרמטכ״ל?????#צהל #foryou #רמטכל #foryou ♬ original sound - צה"ל