במערכת הפוליטית סופדים לאור אשכר הי"ד: "הלב נשבר"

במערכת הפוליטית ספדו לאור אשכר הי"ד, שנפצע באורח אנוש מפיגוע הירי בתל אביב ונפטר היום מפצעיו | הרצוג: "שולח תנחומים למשפחתו, בת זוגו ואוהביו בשעה קשה זו", ליברמן: "בזמן שהם מקדשים את המוות, משפחתו קיבלה החלטה הירואית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 15:29 כז באדר התשפג

במערכת הפוליטית סופדים לאור אשכר הי"ד: "הלב נשבר"
צילום: באדיבות המשפחה

הפיגוע הקשה בדיזנגוף: שבוע וחצי לאחר שמחבל פלשתיני החל במסע ירי לעבר בר ברחוב דיזינגוף בתל אביב ופצע שלושה ישראלים, היום (ב') נפטר מפצעיו הפצוע הקשה ביותר, אור אשכר הי"ד בבית החולים איכילוב . בתוך כך, במערכת הפוליטית הגיבו לבשורה הקשה וספדו לאור.

נתניהו: "הלב נשבר", הרצוג: "שולח תנחומים למשפחתו, בת זוגו ואוהביו בשעה קשה זו"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג ספד וציין כי היא התפלל לרפואתו. "הלב נקרע ממותו של אור אשכר שנפצע אנושות בפיגוע בדיזינגוף. לפני מספר ימים שוחחתי עם אמו האמיצה ויחד עם כל עם ישראל התפללתי להחלמתו. שולח תנחומים למשפחתו, בת זוגו ואוהביו בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ספד: "קיווינו והתפללנו. לצערנו, אור אשכר שנפצע בפיגוע בת"א נפטר מפצעיו. הלב נשבר. שולח את תנחומיי למשפחתו ולחבריו. יהי זכרו ברוך."

אור אשכר, משפחתו תרמה את איבריו

אור אשכר, משפחתו תרמה את איבריו צילום: באדיבות המשפחה

ליברמן: "בזמן שהם מקדשים את המוות, משפחתו קיבלה החלטה הירואית"

יו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן ספד לאור והתייחס להחלטה של משפחתו לתרום את איבריו.  "טרגדיה נוראית. אור אשכר, בחור צעיר שכל חייו היו לפניו נרצח בדם קר על ידי מחבל בן עוולה. בזמן שהם מקדשים את המוות משפחתו של אור קיבלה החלטה הירואית ותרמה את איבריו. אני משתתף בצער משפחתו וחבריו, שלא תדעו עוד צער."

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר ספד ושלח תנחומים למשפחתו. "קיבלתי בצער את הבשורה הקשה על פטירתו של אור אשכר שנפצע אנוש בפיגוע בדיזנגוף. שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת אשכר היקרה. השם יקום דמו".

סגנית שר האוצר חברת הכנסת מיכל וולדיגר ספדה ואמרה: "שומעת בצער על פטירתו של אור אשכר הי"ד שנפצע בפיגוע בדיזינגוף. הלב נשבר נוכח עוד טרגדיה, עוד כאב אינסופי. שולחת חיבוק וכוחות למשפחתו"

תפילה לרפואתו של אור הי"ד בזירת הפיגוע

תפילה לרפואתו של אור הי"ד בזירת הפיגוע צילום: Avshalom Saassoni/Flash90

"אור היה איש ברזל, נלחם בגבורה ולצערנו נודע כעת על מותו"

חבר הכנסת מהליכוד, דני דנון, ספד לאור אשכר הי"ד. "יחד עם כל עם ישראל, אני מבכה את מותו של אור אשכר, שנפצע בפיגוע בדיזנגוף בתחילת החודש ומאז נלחם על חייו כמו גיבור, עד שלא יכל עוד. יהי זכרו ברוך".

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר על מותו של אור אשכר הי"ד: "קיבלתי כעת בצער רב, את הידיעה על הירצחו של אור אשכר הי"ד, שנפגע בפיגוע הנורא בתל אביב. אור היה איש ברזל, נלחם בגבורה ולצערנו נודע כעת על מותו. משפחתו האצילית, תרמה את איבריו ובמותו הציל חיים של אנשים אחרים, כה סימלי לאדם שהיה. שולח תנחומים ומשתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".