חנן בן ארי התבדח על התפקיד החדש - כך הם פיתו אותי

לאחר שנבחר לפרזנטור של חברת התעופה אל-על, הזמר הסרוג כיכב על הבמה בהשקת המיתוג החדש של החברה, בהשתתפות נועה קירל, יעל בר זוהר ועוד שם הסביר והתבדח בשיר מיוחד איך קיבל את הקמפיין של אל-על

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 13:05 כט בשבט התשפג

חנן בן ארי התבדח על התפקיד החדש - כך הם פיתו אותי
חנן בן ארי - הפרזנטור החדש של אל-על , צילום: גיא קושי ויריב פיין

אחרי שפרסמנו כי נבחר להיות הפזנטור החדש של אל-על, היום (ב') השיקה החברה מהלך מיתוג חדש וחשפה גם את השף הנבחר, אסף גרניט. בנוסף לשניים, החברה חשפה נבחרת שגרירים נוצצת שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות, בכיכובם של נועה קירל, ליאור סושרד, חן אמסלם, יעל בר זוהר, עדן הראל, דנית גרינברג ובלוגרי התיירות לירי רינמן וארז דגן.

אסף גרניט

אסף גרניט צילום: תמי בר שי

בן ארי התבדח על בחירתו לפרזנטור, "לא קנו אותי בכסף, פיתו אותי בנקודות של הנוסע המתמיד"

הבוקר נבחרת הכוכבים הגיעו למסיבת העיתונאים החגיגית בתל אביב, בניהם המוזיקאי הסרוג חנן בן ארי, שהפרסומת החדשה לחברה מעניקה מילים חדשות ומשעשעות לשירו המצליח "חנניה", שנכתב על סבו. במהלך האירוע, הזמר עלה לבמה והקדיש שיר אהבה לאל-על, במהלך השיר הוא גם התבדח בנושא בחירתו לפרזנטור, "לא קנו אותי בכסף, פיתו אותי בנקודות של הנוסע המתמיד".

הפתעה לטסים - מיתוג חדש של החברה בקונספט מרענן

אמש, הסתובבו בתל אביב דיילים רבים עם מזוודות, ועוררו תהיות רבות בקרב האנשים ברחובות. מה שהתברר היום הוא כי על המזוודות הופיע האייקון שמוביל את השפה החדשה של מותג התעופה, והדיילים שהסתובבו היו חלק מהמהלך השיווקי עבור ההשקה שנערכה היום. הסמל הנבחר הוא חלון המטוס המסמל את החיבור בין הביטחון שבבית לבין הסקרנות וההרפתקה שבחוץ.

צילום: יחצ