חנן בן ארי מאחל לשרקי: "אמן שתמצא אהבה אמיתית ותהיה אבא מהמם"

כמעט יממה לאחר שפרסם את נטייתו המינית ברשתות החברתיות, יאיר שרקי זוכה למילים אוהבות מהזמר והיוצר חנן בן ארי: "אני מרגיש חובה לכתוב לך ולעצמי ולנו. תודה על האומץ שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 18:44 כד בשבט התשפג

חנן בן ארי מאחל לשרקי: "אמן שתמצא אהבה אמיתית ותהיה אבא מהמם"
חנן בן ארי | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

כמעט 24 שעות עברו מאז חשף אמש כתב הדתות של "חברת החדשות" יאיר שרקי את נטייתו המינית, והתגובות ממשיכות להגיע. חברו הטוב של שרקי, איש התקשורת חנוך דאום, הגיב לדבריו דקות לאחר הפרסום כמו רבים אחרים, והערב (ד') הגיע תורו של הזמר והיוצר חנן בן ארי.

"לא מכיר אותך עדיין, אבל אוהב אותך"

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, כתב בן ארי ברגש רב: "שרקי אהוב, לא יודע אם תראה את זה, אבל אני מרגיש חובה לכתוב לך ולעצמי ולנו. תודה על האומץ שלך. האומץ להיות מורכב, לשאת את ההפכים. האומץ להיות אתה. האומץ להגיד את זה בקול ובכך להעניק אומץ לאחרים שנמצאים בארון כזה או אחר. תודה על הכנות, על הרגישות והעדינות".

לבן ארי היה גם איחול מהלב: "אמן שתמצא אהבה אמיתית, ותהיה אבא מהמם. אמן שתמצא חן ושכל טוב בעיני אלוהים ואדם. לא מכיר אותך עדיין, אבל אוהב אותך". 

לפני כחודשיים הוציא בן ארי את השיר "אלא בי", וכך הסביר הזמר שציין את התקופה הקשה שעברה עליו: "אני עובר איזו תקופה מורכבת. גל ארוך כזה של שאלות שבו אני מגלה שכבר אין טעם לחפש תשובות בחוץ. אף אחד אחר לא יפתור את המסע שלי, וזה מבהיל ומשחרר בו זמנית להודות שהאחריות עלי. רק עלי. אין הדבר תלוי אלא בי, אין אבא אין אמא רק אני. השיר הזה מוכן כבר שנה. עם קליפ והכל. מרגיש לי שחיכה ונדחה עד עכשיו, כי עכשיו אני הכי זקוק לו", כתב הזמר ברשתות החברתיות.