חן אמסלם חוגגת: "תמשיך לקחת אותנו לחו"ל פעם בשנה על חשבונך"

השחקנית המצליחה חוגגת יום הולדת לאביה בפוסט באינסטגרם ומודה לו על הערך החשוב בחיים, ערך המשפחה לדבריה. לאב, שנולד ביום האהבה היא מאחלת: "יום מדוייק לחגוג לאיש כל כך מיוחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 20:52 כג בשבט התשפג

חן אמסלם חוגגת: "תמשיך לקחת אותנו לחו"ל פעם בשנה על חשבונך"
חן אמסלם, צילום: שיר דוד, CC BY-SA 3.0, מתוך ויקיפדיה

אין כמו אבא: אביה של השחקנית המפורסמת, חן אמסלם נולד ביום האהבה והיום (ג') הוא חוגג יום הולדת עגול, יום הולדת 60. אמסלם הקדישה לאביה פוסט מרגש באינסטגרם למרות שלאביה כלל אין רשתות חברתיות ובו כתבה: "אבא שלי יצחק אמסלם החתיך חוגג 60 היום, ביום האהבה ביום המשפחה המלך של הבית חוגג 60 שנים".

בהמשך הפוסט חושפת אמסלם, קצת מהיחסים המיודים עם אביה: "לאיש כל כך מיוחד האיש שהנחיל לי את הערך החשוב בחיים ערך המשפחה. מזל טוב אבא שלי הנדיב המצחיק חסר הטאקט, שאין לו אינסטגרם ופייסבוק שילך ויחזור ויביא שעדיין עושה לי קניות ברמי לוי ושחלום חייו שנעבור לגור כולנו לידו בעפולה".

הפוסט של אמסלם:

האיחולים לאבא, לאמא ולשאר המשפחה

אמסלם ממשיכה באיחולים ולא שוכחת גם את אמא שלה: "אבא שלי אהוב, אי אפשר להסביר את האישיות המיוחדת שלך הנתינה האינסופית הכריזמה האומץ הגאונות בכל תחום אני אוהבת אותך הכי בעולם תודה על ערכים על בית תודה על השפע על דאגה מאחלת לך שתמיד תהיה בריא בנפש ובגוף שתמיד תצחק בענק תחייה את החיים בגדול תקנה לאמא כל מה שהיא רוצה".

בסיום, מאחלת אמסלם את האיחול החשוב מכולם: "תמשיך לקחת אותנו לחו"ל פעם בשנה על חשבונך אפשר לעשות את זה אפילו פעמיים בשנה לשיקולך".