האושייה הסרוגה קובעת: להיות אמא זה לוותר על עצמך

יוצרת התוכן והמעצבת קארין קליינברג תמיד חשבה שתהפוך לאמא ותצליח להספיק הכל. כשהיא חובקת ילד ראשון, היא מבינה שלפעמים אמא צריכה לוותר על עצמה: "להיות שם בשבילם גם כשאת נאלצת לוותר על עצמך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 10:52 כו בטבת התשפג

האושייה הסרוגה קובעת: להיות אמא זה לוותר על עצמך
קארין קליינברג, צילום: ללא

פעם קארין קליינברג, כוכבת ריאליטי ואושיית רשת, האמינה שהכל עניין של תכנון לו''ז נכון. כשאחותה הגדולה, שהפכה לאמא הרבה לפניה, אמרה לה, "את לא מבינה, כשתהיי אמא תביני", היא באמת לא הבינה. המשפט הזה עצבן אותה, והיא האמינה שגם בתור אמא תוכל להספיק הכל. "היום כשאני אמא אני מבינה", היא שיתפה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

"אני צריכה לעשות ויתורים כי ככה זה בכל מערכת יחסים"

"בטח שמעתן המון פעמים את המשפט 'אמא לא צריכה לוותר על עצמה'", היא כותבת לעשרות אלפי עוקביה, ומוסיפה שלדעתה צריך להוסיף את המילה "לנצח" בסוף המשפט. "אני מבינה שאני צריכה לעשות ויתורים כי ככה זה בכל מערכת יחסים", היא מסבירה, "אז כן. אני מוותרת על עצמי. מוותרת לעצמי. לחודש, חודשיים, 8 חודשים וכנראה גם לשנה".

"להיות אמא זה אומר להיות שם בשבילם גם כשאת נאלצת לוותר על עצמך"

האושייה מסבירה שלא מדובר בויתור לנצח, אלא לתקופה. "להיות אמא זה אומר להיות שם בשבילם גם כשאת נאלצת לוותר על עצמך. להיות אמא זה אומר שכנראה לא תחזרי לכושר כל כך מהר כי הגוף עייף מטיפול במישהו אחר". קליינברג מבטיחה לעוקבותיה שיבוא יום והן יחזרו להשקיע בעצמן, "יום יבוא ואת תקבלי את ההחלטה שעכשיו זה הזמן שלך 'לזרוח'. זה בסדר לוותר. זכרי זאת".