"לא רציתי": קארין קליינברג מספרת על היום בו התלבטה האם לטבול

אושיית הרשת משתפת על ליל הטבילה שהגיע תוך כדי ריב עם בעלה, וגרם לה להתלבט האם ללכת למקווה | מה היא בחרה לעשות לבסוף? ומה היא למדה מהמקרה הקשה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 19:46 יז בכסלו התשפג

"לא רציתי": קארין קליינברג מספרת על היום בו התלבטה האם לטבול
קארין קליינברג, צילום: ללא

אושיית הרשת הסרוגה קארין קליינברג, שרק לפני חצי שנה ילדה את בנה הבכור איתי, פרסמה פוסט חשוף על הזוגיות שלה ושל בעלה אריאל. קליינברג שיתפה את עוקביה על ריב שהיה לה, בעקבותיו לא רצתה ללכת לטבול במקווה למרות שהגיע ליל הטבילה.

"אני כל כך פגועה וכועסת, למה שארצה לעשות משהו בשביל שנינו?"

"מצוות הטבילה מאוד חשובה לי, אבל זאת הייתה הפעם הראשונה שלא רציתי לטבול אחרי ריב שנמשך כמה ימים. למה שאלך לטבול? אני כל כך פגועה וכועסת למה שארצה לעשות משהו בשביל שנינו? בשבילו?", שיתפה האושייה הסרוגה באינסטגרם.

מקווה בנהריה. ארכיון

מקווה. ארכיון | צילום: אלי קובין

היא בחרה להתייעץ, והתשובה שקיבלה הייתה כי הטבילה היא לא בשבילו, אלא בשבילה. "תלכי לטבול לא בשבילכם, לא בשבילו, תלכי בשבילך! יכול להיות שמחר תשלימו בעז"ה אז שלא תצטערי שאת לא יכולה לגעת כי את רוצה . אבל תעשי את זה נטו בשבילך".

"לפעמים כל מה שצריך זה להיות בידיים אחד של השנייה"

למרות הכאב, היא בחרה ללכת ולטבול. "אני מגיעה לבית, מתארגנת, מתקלחת ויוצאת מהבית בלי לומר מילה. נוסעת עם מוזיקה שגורמת לדמעות ישר לצאת ללא מעצורים. נכנסת למקווה עם עיניים אדומות, מבקשת מבורא עולם שיעזור לנו לקום מהריב הזה. נכנסת למים, צוללת והמחשבות מרפות. הולכת לברך את הברכה האחרונה רגע לפני שחוזרת לבית ובה אני מברכת את בעלי, מבקשת עליו".

היא סיימה את השיתוף בסוף טוב: "חוזרת לבית, מתיישבת בסלון. הוא נכנס מהמרפסת ומצטרף אליי.'מה יהיה איתנו?', הוא שואל ואני כבר עייפה מלדבר אז פשוט התקרבתי ונישקתי. רוצה לאהוב. זה הזמן לאהוב. אז אהבנו. ושוב מתחילים מחדש. לפעמים כל מה שצריך זה להיות בידיים אחד של השניה. זה מרפא יותר מלדבר. לאהוב".