האושיה הסרוגה חשפה באומץ: "קניתי עוקבים באינסטגרם, חשבתי שזה ימלא לי את השקט"

קארין קליינברג חושפת את שעבר עליה לאחר השתתפותה במירוץ למיליון: "סלפי וחיבוקים ברחובות מאנשים שאני לא מכירה, כמות מטורפת של עוקבים, לייקים, תגובות... ואז בום. המירוץ נגמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/22 12:34 ז בחשון התשפג

האושיה הסרוגה חשפה באומץ: "קניתי עוקבים באינסטגרם, חשבתי שזה ימלא לי את השקט"
קניתי 300 עוקבים, צילום: shutterstock

אושיית הרשת ויוצאת המירוץ למיליון, קארין קליינברג, שיתפה הבוקר בסטורי שלה באינסטגרם, מלל ארוך בו סיפרה על החיים שלה עם סיום השתתפותה בעונתה השביעית של תכנית הריאליטי, סוף 2019.

"סלפי וחיבוקים ברחובות מאנשים שאני לא מכירה"

"תקופת המירוץ הייתה מדהימה, חלום שמתגשם" פתחה וכתבה את שאירע. "פתאום כמעט כל בית מכיר ויודע מי אני, סלפי וחיבוקים ברחובות מאנשים שאני לא מכירה, כמות מטורפת של עוקבים, לייקים, תגובות... חשיפה מטורפת ל'קארין קליינברג'".

כאשר התכנית הסתיימה, המכה הגדולה נחתה על קארין. "ואז בום. המירוץ נגמר. שקט. העוקבים כבר לא עולים ויותר מכך, הם פשוט יורדים! נשאבתי לתוך העולם הזה. לקחתי את זה קשה. לא ידעתי איך להתמודד עם ה'שקט'. רציתי להמשיך להיות רלוונטית. רציתי להמשיך להשמיע את קולי כי מי כמוכן יודעות כמה היה לי ויש לי לתת לכן מהחיים שלי. מהמסע המטורף הזה כאן בעולם. רציתי להשפיע. ללמד. לעזור. והייתה הרגשה שאני 'נחשבת' בזכות כמות העוקבים".

אפליקציית אינסטגרם

אפליקציית אינסטגרם | צילום: shutterstock

"חשבתי שזה הפתרון לתחושה הלא נעימה שהייתה לי באותה תקופה"

בשלב הזה האושיה החליטה לעשות צעד חריג: "לילה אחד החלטתי לנסות לקנות עוקבים. חששתי מאוד אבל קניתי 300 עוקבים. לא פחות ולא יותר. חשבתי שזה מה שימלא את 'השקט', חשבתי שזה הפתרון לתחושה הלא נעימה שהייתה לי באותה תקופה".

בנקודה הזאת הבינה קליינברג את מהות החיים: "ואז למדתי. למדתי לסלול את דרכי כאן ברשת. למדתי שכשאני לא מסתכלת לצדדים ואני ממוקדת בי - אני מצליחה להגיע אליכן. למדתי שהלייקים לא חשובים כמו שחשוב לראות תגובות אמיתיות מנשים. למדתי שהכמות צפיות לא חשובה כמו לראות אתכן רוכשות וסומכות עליי. העיניים שלי למדו להיות עסוקות בדברים הערכיים והחשובים שיש כאן. זה השיח הכן והחשוף כל כך. להעביר מסר של אמונה, לחזק אתכן ואותי, לתת את הלב כמו שלא ראיתן מעולם. חשוף, מדמם, שמח, מאושר. אותי".