4 ימים אחרי שפוטר: ישראל פריי זומן לחקירה בעקבות הציוץ

אחרי שפוטר מערוץ דמוקרט TV, העיתונאי זומן לחקירת משטרה בעקבות הציוץ שעורר סערה רבה: "המדינה היקרה שלנו עוברת לשליטת כוחות אנטי דמוקרטיים, לי אין כוונה להוריד את הראש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/22 17:48 ד בכסלו התשפג

4 ימים אחרי שפוטר: ישראל פריי זומן לחקירה בעקבות הציוץ
ישראל פריי, צילום: Oren Rozen CC BY-SA 4.0, ויקיפדיה

לאחר פרסום החקירה על ניסיון הפיגוע ביפו לפני כחודשיים, עיתונאי ערוץ הטלוויזיה 'דומקרטTV', ישראל פריי, צייץ בעמוד הטוויטר שלו ציוץ שעורר סערה רבה בו כתב על המחבל: "תראו איזה גיבור", דבר שעלה לו בהשעיה מהערוץ. בחמישי האחרון פרסם העיתונאי כי הוא קיבל מכתב פיטורין מהערוץ. 

בתוך כך, העיתונאי הודיע היום (ב') כי הוא זומן לחקירת משטרה בעקבות הציוץ. "הזמינו אותי לחקירת משטרה. "על משהו שפרסמת", כך החוקר בטלפון. השלטון החדש כבר פה. והוא אלים, פשיסטי, מטיל אימה, מתיר את דמם של מתנגדים פוליטיים, ועכשיו רוצה להפחיד אותי. המדינה היקרה שלנו עוברת לשליטת כוחות אנטי דמוקרטיים, שר המשטרה הוא לאומן מוצהר, לי אין כוונה להוריד את הראש", כתב בעמוד הטוויטר שלו.

חודשיים אחרי הציוץ שעורר סערה: ישראל פריי פוטר מדמוקרט TV

כאמור, בחמישי האחרון, פוטר פריי מערוץ דמוקרט TV. "בצער ובמועקה, קיבלתי מכתב פיטורין מ"דמוקרט TV". האמת? על חופש הביטוי והדעות שלי אשלם כל מחיר בשמחה, אבל הדרך הנכלולית, הביריונית והדיבתית בה הם נקטו כלפיי במטרה לכסות על ערוותם פוצעת אותי מכאב. צדק פורמלי איאלץ לבקש בבית המשפט, את דרכי הלאה אחפש בראש מורם. באמונה. באהבה", כתב פריי בעמוד הטוויטר שלו.

כזכור, הציוץ של פריי אחרי החקירה הראשונית של המחבל שאמר כי הוא התכוון לפגוע רק' בחיילים עורר סערה רבה. "תראו מה זה גיבור", כתב פריי בחשבון הטוויטר שלו לפני כחודשיים, "הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב, ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו - הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה", כתב.