הכל מוכן לעימות: ערוץ הטלוויזיה בפנייה דרמטית ללפיד ונתניהו

ערוץ 14 השיג את הסכמתו של יושב ראש הליכוד לעימות עם לפיד במסגרת הערוץ עם מראיין מוסכם, והערוץ פנה לראש הממשלה: "לא מכבר הבעת את הסכמתך לקיים עימות שכזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 12:59 ב בחשון התשפג

הכל מוכן לעימות: ערוץ הטלוויזיה בפנייה דרמטית ללפיד ונתניהו
לפיד ונתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שבראיון אמש (ד'), הביע נתניהו נכונות לעימות בערוץ 14, הערוץ פנה ללשכתו של ראש הממשלה במטרה לתאם עימות עם מראיין מוסכם. במכתב שנשלח לראש הממשלה לפיד על ידי מנהל חטיבת החדשות, יורם כהן, נכתב: "לקראת הבחירות הקרובות נשמח מאוד לקיים בערוץ 14 עימות, בינך לבין יו"ר הליכוד מר בנימין נתניהו".

מה יעשה לפיד?

עוד נכתב: "לא מכבר הבעת את הסכמתך לקיים עימות שכזה והיום גם מר נתניהו הביע הסכמה לקיימו בערוץ 14. אנחנו מציעים, שהמראיין או המראיינים, יקבעו בהסכמה בין שני הצדדים. אם תענה בחיוב להצעה מבחינתנו נוכל לשדר את העימות בכל יום ובשעה שיוסכם עליהם החל ממחר ועד ליום שני בשעה 19:00 לכל המאוחר".

אולפני ערוץ 14

אולפני ערוץ 14 צילום: יח"צ ערוץ 14

בערוץ מדברים על הסכמתו של לפיד לעימות מול נתניהו, הסכמה שאמר בראיון בוועידת המשפיעים של ערוץ 12. "נתניהו ברח בכל פעם כבר 15 שנים מעימות, לא הייתי בונה על זה במקומכם. אבל אם הוא יבוא, אני בא גם בשמחה", אמר ראש הממשלה ליונית לוי. כמו כן, הערוץ התחייב בפני המועמדים כי יאפשר לכל הערוצים לשדר את העימות.