בחירות 2022

לפיד לא מפחד מעימות מול נתניהו: "הוא ברח בכל פעם כבר 15 שנים"

ראש הממשלה התראיין לועידת המשפיעים ולא מצמץ לרגע | על תקיפת המג"ד: "הפורעים הם שלוחי בן גביר", על הפיגועים בשומרון: "אנשים שיושבים בחדרים ממוזגים ויש להם ביקורת זה נחמד", על ההסכם מול לבנון: "האופוזיציה מופקרת, נצליח להרכיב ממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 13:07 כה בתשרי התשפג

לפיד לא מפחד מעימות מול נתניהו: "הוא ברח בכל פעם כבר 15 שנים"
לפיד ונתניהו, צילום: Flash90

ראש הממשלה יאיר לפיד,התארח בוועידת המשפיעים וסיפק מספר הצהרות, בין היתר על תקיפת מג"ד צנחנים ועל הבחירות הקרבות. הוא התראיין ליונית לוי, ולא שלל עימות מול נתניהו. "נתניהו ברח בכל פעם כבר 15 שנים מעימות, לא הייתי בונה על זה במקומכם. אבל אם הוא יבוא, אני בא גם בשמחה".

הפורעים הם שלוחי בן גביר, אנשים רוצים חומת מגן 2

כבר הבוקר (ה') הוציא ראש הממשלה גינוי למתנחלים שפגעו בחיילי צה"ל ובהם מג"ד 202 מהצנחנים, ובוועידה הוא הוסיף: "הפורעים מקבלים גיבוי מחלקים במערכת הפוליטית, הם שלוחים של בן גביר. נוריד עוד צוותי מג"ב לחווארה כדי לוודא שמה שקרה הלילה לא קורה יותר".

על התקופה המתוחה והפיגועים הרבים בשומרון הוא אומר: "יש פעולה קרקעית נרחבת בגדה בטרור הפלסטיני - זה נקרא שובר גלים. אנשים רוצים חומת מגן 2, אנחנו עובדים שם כל הזמן בשטח - כל כוחות הביטחון נמצאים ומסכלים פיגועים. זה לא תנאי מעבדה, אתה צריך לעבוד מול הנתונים בשטח. כל האנשים שיושבים בחדרים ממוזגים ויש להם ביקורת זה נחמד מאוד אבל אני סומך על שב"כ, צה"ל והמשטרה. אנחנו מטפלים ועובדים בזה. היו פיגועים ויהיו פיגועים. הטרור מלווה אותנו מאז הקמת המדינה ואנחנו צריכים לטפל בו".

האופוזיציה מופקרת, נצליח גם הפעם להרכיב ממשלה

אחד הנושאים החמים בשבועות האחרונים הוא הסכם המים הטריטוריאליים עם לבנון, שגרר ביקורת קשה כלפי לפיד וסירובו להביא את ההסכם לאישור בכנסת. "זה בסמכות הממשלה. זו אופוזיציה מופקרת. אני יודע בדיוק איך צריכה להתנהל אופוזיציה. כשזה טוב למדינת ישראל - תמכנו. הם לא אופוזיציה לממשלה - הם אופוזיציה למדינה".

על הבחירות המתקרבות הוא אמר: "המשותפת לא תשב בממשלה. אנחנו יכולים לשחק את הריקוד הרגיל אבל לא אדבר על איך ומה. כשיהיו לי תוצאות האמת - אשמח להגיד איך אני מרכיב ממשלה. יהיה קשה מאוד להרכיב, אבל תבדקי מי הבן אדם האחרון שבתנאים קשים הצליח להרכיב ממשלה. הצלחנו בתנאי פתיחה פחות טובים ליש עתיד בפעם קודמת, נצליח גם הפעם".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368