הזמר הסרוג עבר לתל אביב וכבש את מועדון הבארבי

הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן עבר לעיר הגדולה והופיע במועדון התל אביבי הוותיק בתזמון מושלם: "תגידו לי מה זה היה??? אין מילים, באמת. פשוט תודה עליכם. ותודה להשם על השפע הגדול הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/22 17:58 יא באלול התשפב

הזמר הסרוג עבר לתל אביב וכבש את מועדון הבארבי
עקיבא בהופעה, צילום: יח"צ

עקיבא תורג'מן הוא אחד הזמרים הסרוגים הבולטים של התקופה, ומגיע לו כמה מזל טובים. בתחילת השבוע הוא בישר באופן רשמי על המעבר שלו לתל אביב, ואמש (ג') הוא הופיע בפעם הראשונה במועדון הבארבי המיתולוגי בעיר.

"המעיינות התחלפו בשקיעה בים"

בתחילת השבוע הוא כתב באינסטגרם: "חדי העין באינסטגרם התחילו לשאול שאלות על המעיינות שהתחלפו בשקיעה בים ועל הרקע שהשתנה בסטורי המסורתי של ההבדלה. אז הנה אני מכריז רשמית שעברנו לתל אביב. נחתנו לחום המהביל של אוגוסט לעיר שגם ככה היא בפול ווליום ועדיין, כמה שהלב שלי נרגע ונפתח פה קשה להסביר במילים".

https://www.instagram.com/p/CiM9q_mKUGq/?utm_source=ig_web_copy_link

הוא כתב גם על ההופעה, שלדבריו "יצאה בתזמון מושלם עם המעבר, משמים". אחרי ההופעה הוא כתב: "בארבי! תגידו לי מה זה היה?? אין מילים, באמת. פשוט תודה עליכם. ותודה להשם על השפע הגדול הזה".

עקיבא מפרגן לאברהם פריד

בט"ו באב האחרון הופיע עקיבא בחדרה יחד עם הזמר החרדי אברהם פריד, בפוסט שמתאר את ההופעה מספר עקיבא על החוויה המיוחדת להופיע לצידו של הזמר המפורסם. בפוסט באינסטגרם הוא תיאר: "אני ודורות שלמים גדלנו על המוזיקה של אברהם פריד, ובכל פעם שאנחנו נפגשים על הבמה אני מאושר וגם מרגיש יראת כבוד, ובעיקר מנסה ללמוד ממנו איך אפשר להיות תמיד באנרגיות שיא כבר לאורך 40 שנה. תודה אברהם על הזכות והכבוד".

האזינו לשיר האחרון של עקיבא "יש בך הכל" מההופעה באמפי שוני