עקיבא ביקש עזרה והגולשים התלהבו

הזמר הדתי המצליח עקיבא שיתף בקשה ברשתות החברתיות לקראת הופעה גדולה, ופנה אל הגולשים: "איזה משפט מהשירים שלי הכי הולך אתכם? כזה שאתם זוכרים ונותן לכם כח?" | הגולשים שיתפו בהתלהבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/22 12:57 ג בסיון התשפב

עקיבא ביקש עזרה והגולשים התלהבו
עקיבא. משפטים אהובים, צילום: שי פרנקו

רק ביום שני האחרון נחת בארץ הזמר המוכר והאהוב עקיבא תורג'מן אחרי מספר ימים בארצות הברית שכללו הופעות ומפגשים מיוחדים, וכבר הוא חוזר לעבוד. בפוסט ברשתות החברתיות כתב תורג'מן: "חברים שלי, אני צריך אתכם רגע!".

"מכין לכם הפתעות שוות"

לקראת הופעה באמפי שוני הוא ביקש: "איזה משפט מהשירים שלי הכי הולך אתכם? כזה שאתם זוכרים ונותן לכם כח? זה צריך להיות משפט אחד קצר". והוסיף בסוגריים: "מכין לכם הפתעות שוות".

 

בין התשובות ניתן למצוא את הלהיטים הגדול ביותר שלו 'אל תעזבי ידיים', 'פשוטים' ו'יש בך הכל'. "תדעי ששום דמעה שלך לא נאבדת, בתפילה שלך את פותחת איזו דלת...", כמו עץ שתול על מים, שער אל השמים אני מבטיח לך יבואו גם פירות מתוקים, כמו שאנחנו פשוטים" ו"כל עוד לא הפסקת לחלום אתה מנצח".

התפילה הספונטנית של עקיבא

בשבוע שעבר סיפר עקיבא על התפילה שלו לפני שהוא עולה לבמה. מדובר בתפילה אישית שחיבר המורכבת מכמה פסוקים ותפילה ספונטנית."בדרך כלל רגע לפני הופעה, כשהנגנים כבר עולים לבמה והאורות כבים, יש לי איזה רגע שהוא רק שלי, שאני מתפלל בו תפילה אישית", כתב עקיבא. "היא מורכבת מכמה פסוקי תהילים קבועים ומכמה משפטים של התבודדות שיוצאים לי מהלב באותו רגע, ממליץ בחום, בכל תחום שאתם עוסקים בו".