"התשובה לא ממש פשוטה": עקיבא מספר באיזו ישיבה תיכונית באמת למד

הזמר הסרוג חלק עם העוקבים ברשת החברתית חוויות אישיות בסדרת שאלות ותשובות. למה כל כך מסובך להסביר איפה למד בתיכון? מה יש בדימונה? וגם מה הוא עושה לפני הופעה: "סוג של התבודדות כזאת, עם איזו תפילה שחיברתי לעצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 21:37 כ בתמוז התשפב

"התשובה לא ממש פשוטה": עקיבא מספר באיזו ישיבה תיכונית באמת למד
עקיבא, צילום: שי פרנקו

בשנים האחרונות הזמר עקיבא תורג'מן הפך להיות כוכב במגזר ומחוצה לו, וכבר הספיק להוציא מספר להיטים ביניהם "אל תעזבי ידיים" שהגיע למקום הראשון במצעד הרשמי של גלגל"צ. אתמול (ג'), ברצף סטוריז של שאלות ותשובות בעמוד האינסטגרם שלו - הזמר הסרוג שיתף את קהל מעריציו בכמה גילויים אישיים מעניינים.

"למדתי בישיבות מקור חיים, עתניאל ורמת גן, אבל בין ובין למדתי מאברהם אבינו ליישם את עיקרון ה'לך לך'"

אחד מהעוקבים התעניין לדעת איפה למד עקיבא בתיכון, ומתברר שהתשובה על כך לא ממש פשוטה. באופן רשמי למדתי בישיבות מקור חיים, עתניאל ורמת גן, אבל בין ובין למדתי מאברהם אבינו ליישם את עיקרון ה'לך לך', נדדתי בארץ המתוקה שלנו בין שביל ישראל ושאר טיולים, אנשים מעניינים, חוות חקלאיות, ועבודות מזדמנות, בקיצור בית הספר של החיים".

"בשביל רוב העולם דימונה היא עצירה בדרך לאילת - בשבילי היא בית"

על עיר מולדתו דימונה הוא סיפר, "בשביל רוב העולם היא עצירה בדרך לאילת, אבל בשבילי היא בית, הלב, נולדתי בה וצמחתי להיות מי שאני היום". עוד הוא סיפר כי רוב המשפחה שלו גרה בעיר, "העיר עם האנשים הכי חמים וטובים בעולם" הוסיף עקיבא.

בין שלל השאלות האישיות נזכרו העוקבים גם להתעניין במוזיקה, וביררו איך מרגישים לפני העלייה לבמה. "בדרך כלל יש לי זמן שאני לוקח לעצמי, סוג של התבודדות כזאת, עם איזו תפילה שחיברתי לעצמי שעוזרת לי למקד את המחשבות במקום הנכון, ואני מוכרח להגיד שכל הופעה היא סיטואציה חד פעמית". 

הטיפ לכתיבת שיר של עקיבא

במענה לשאלה איך כותבים שיר בחר עקיבא לחלוק טיפ עם העוקבים. "אני משתדל להתיישב בחדר סגור או בטבע בלי טלפון והפרעות. לא משנה אם מתחילים מלחן או מילים, נותנים למה שיש לעלות בלי הסתכלות וביקורת חיצונית".