מירי מיכאלי נפרדת מהחופש הגדול עם שלושה קטנטנים: "איזה עולם מופלא"

מגישת תוכנית הבוקר של רשת 13 חלקה עם קהל עוקביה ברשת החברתית תובנות של אמא עייפה לפעוטות אחרי חופשה וכתבה: "הזמן הזה, כמו חלב מרוכז מתוק, הזכיר לי שוב כמה מזל יש לי, שאני זוכה לגדל אנשים קטנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 13:45 ד באלול התשפב

מירי מיכאלי נפרדת מהחופש הגדול עם שלושה קטנטנים: "איזה עולם מופלא"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

אשת התקשורת מירי מיכאלי כבר סיפרה בעבר בראיון למגזין מנטה על חווית האמהות שמגדירה את חייה, ועל השילוב המאתגר של ילדים קטנים וקריירה תובענית בטלוויזיה, "הרבה מדברים על 'אמא טובה דייה' ואני תמיד רוצה להיות הכי הכי - האמא, הרעייה, המגישה הכי טובה, הכי חדה, הכי מצליחה. 'דייה' לא הספיק לי. אבל מגיע שלב שבו את מבינה שזה המצב. ככה למדתי להגיד, 'אני עושה כמיטב יכולתי וזה מספיק טוב'. זה מה שאני אומרת לעצמי בשיא הלחץ".

לקראת החזרה לשגרת הלימודים, מיכאלי שיתפה את קהל עוקביה בתובנות על החופש הגדול. בפוסט שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה שיתפה תמונה משפחתית יפה וסיפרה כי מדובר בחתונה של גיסתה, ששלחה אותם לחופש דווקא בצפון, "כשכולם שואלים את השאלה: 'מה, את לוקחת כל-כך הרבה חופש מהעבודה ולא טסה?' פתאום, אחרי החופשה, הבנתי כמה אני נהנית מהילדים. כן, גם מחופשה אינטנסיבית עם שלושה קטנטנים". 

"כמה מזל יש לי שאני זוכה לגדל אנשים קטנים"

לדבריה, המיקום לא חשוב, לא צריך לחפש רחוק, "כל מה שאני צריכה נמצא כאן קרוב. אז אני מניחה שזה שיר פרידה לחופש הגדול והוא עצוב כמו אצל המתבגרים, כי בא לי עוד קצת מהזמן איתם בלי פרידות לעבודה ומסגרות, להיות חלק מהעולם המופלא הזה שבו הכל מרגש ושבו אני מצליחה לראות הכל שוב בפעם הראשונה, איזה עולם מופלא. אני מותשת כמו שאף אחד לא אמור להרגיש אחרי 'חופשה', אבל הזמן הזה, כמו חלב מרוכז מתוק, הזכיר לי שוב כמה מזל יש לי, שאני זוכה לגדל אנשים קטנים. להתראות אוגוסט, היית פשוט נפלא". כזכור, רק לפני שנה ילדה מיכאלי את בנה השלישי, אח להיילי ובניה.