רביטל ויטלזון יעקבס חוגגת יום הולדת: "הכל קורה והכל טוב והכל קשה"

הסטנדאפיסטית ואושיית הרשת המוכרת חלקה עם קהל העוקבים ברשת מחשבות יום הולדת, לרגל סיומה של עוד שנה שחלפה עם "הרבה קושי וים של טוב" | העוקבות פרגנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 10:58 ב באלול התשפב

רביטל ויטלזון יעקבס חוגגת יום הולדת: "הכל קורה והכל טוב והכל קשה"
רביטל ויטלזון יעקבס, צילום: אושר עדן פשינסקי

כוכבת הרשת והסטנדאפיסטית האהובה, רביטל ויטלזון יעקבס, חוגגת את יום הולדתה ה-43. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה את עשרות אלפי העוקבות במחשבות קיומיות, וכהרגלה בקודש, המסר היה אופטימי ואמיתי וכואב וכמובן גם מצחיק. 

"במוצאי שבת נדב דיבר על פרשת ראה (אני בטוחה שהוא גם אמר איפה הוא קרא את זה, אבל לא שמעתי כי בטח מישהו צעק ובטח זו אני), והוא אמר ששואלים למה משתמשים בפועל ראה, ולא הקשב. הרי משה אומר את הדברים לעם ישראל או אולי כותב להם אז למה לא תקרא. זו פרשה על ברכה וקללה, על חיים ומוות. ובעצם השימוש בפועל ראה מלמד שהכל תלוי בנקודת המבט שלנו, בזווית הראיה שלנו על החיים. האם מה שקורה לנו זו ברכה או קללה, תלוי גם באיך אנחנו נבחר לראות את הדברים". 

"מזל שאני תמיד מרימה את הראש ומתחילה לטפס חזרה"

עוד היא סיפרה על המחשבות בעקבות השנה החולפת, שהיה בה "הרבה קושי וים של טוב. בתחילתה עוד הייתי בהריון ואז נפרדתי ממנו. ואז חליתי בקורונה, ואז החלמתי מהקורונה. ואז טסתי לחו"ל והחלטתי שאני חיה את היש, כי יש המון. ואז חזרתי והתחלתי ללכת טיפול, כדי להתמודד עם החורבות הנפשיות שהשאירה הקורונה ועם הרצון ליהנות מכל היש, כי יש המון. ולהתקדם.
וההופעות והכרטיסים והמתח, כי יש דלתא ויש אומיקרון ויש יוקר מחייה". 

בפוסט, שזכה למאות לייקים ואיחולים בתגובות, התייחסה יעקבס גם לספר החדש שהוציאה לאחרונה, ספר עלילתי ראשון שזכה לתגובות נלהבות מעוקבות מסורות ברשתות החברתיות, "והכל קורה והכל טוב והכל קשה. ונקודת המבט? היא בשינוי מתמיד כי אם אני למטה הכל נראה רע, אבל מזל שאני תמיד מרימה את הראש ומתחילה לטפס חזרה. ואם אני למעלה הכל נראה מרהיב ומשמח וחזק, אבל מזל שאני תמיד זוכרת מה היה למטה. הייתה עוד שנה מהכל, הייתה מגפה ופיגועים ופרידות, הייתה רפואה והצלחה ושמחות".