רביטל ויטלזון חזרה מהטיול המשפחתי וסיכמה: "ברוך ה' השאיר טעם של פחות"

בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם הסטנדאפיסטית הסרוגה מסכמת את הטיול המשפחתי בחוץ לארץ ממנו חזרה לאחרונה: "זו לא חופשה. זו עבודה קשה מאוד. מהבוקר ועד הלילה. לא הפסקתי לפהק ולהרגיש מותשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 16:37 כט בתמוז התשפב

רביטל ויטלזון חזרה מהטיול המשפחתי וסיכמה: "ברוך ה' השאיר טעם של פחות"
רביטל ויטלזון יעקבס, צילום: אושר עדן פשינסקי

רביטל ויטלזון יעקבס, הסטנדאפיסטית הדתייה, יצאה לפני עשרה ימים לטיול משפחתי ראשון עם הילדים בחו"ל. בחשבון האינסטגרם שלה היא שיתפה את עשרות אלפי העוקבות בברכה הקורעת שחיברה לרגל המאורע וביקשה: "תתפללו עלי". 

"הכול זה עניין של בחירת מילים. מה שתגידי זה מה שתרגישי", כך פתחה ויטלזון את הפוסט המסכם שהעלתה עם החזרה ארצה, בצירוף תמונה מפחידה במיוחד מחדר הכביסה העמוס לעייפה, "מראש אמרתי לעצמי אל תקראי לזה חופשה. בטח לא עבורך. וחיפשתי מילה, מילה שתגייס אותי לעבור את זה טוב. חוויה זו מילה טובה. כי יש חוויות טובות ורעות. וזו מילה כזו מורכבת שצריך לפרט.
ונערכתי, אתם לא מבינים עד כמה". 

עוד היא מפרטת על ההכנה הנפשית לקראת הטיול, ואיך הקפידה "לשים לעצמך מסכת חמצן כדי שתוכלי לעזור לכל השאר". לדבריה, לא מדובר בחופשה אלא בעבודה קשה מאוד. "מהבוקר ועד הלילה. לא הפסקתי לפהק ולהרגיש מותשת. חשבתי שכל ערב נצא לנשום, אבל גם הכל נסגר מוקדם וגם העיניים שלי נעצמו ברגע הראשון שאף אחד לא אמר: אמא". 

בדרכה הייחודית והמצחיקה, רביטל מספרת על פחד הגבהים שגרם לה להרגיש מתה מבפנים, על הרגעים שנאלצה לשחק אותה קולית למרות הכל, ובסיום פנתה לילדיה: "ילדיי אהוביי. עשיתי הכי טוב שהצלחתי. התאמצתי בטירוף. ניסיתי להיות במקסימום, זורמת וחמודה וסבלנית. ולגעת ולחבק ולא לצעוק כשאתם צועקים. היה לנו גם טוב וגם קשה. והיום האחרון היה סיוט מנטלי, ברוך ה' השאיר טעם של פחות. אבל הנה בדרך הביתה יש פה ילד שנרדם עליי ורגע לפני אמר: וואי אמא היה מושלם.
אז תאמינו לי, אני כבר לא יודעת כלום".