ענהאל שמואלי לא מבינה למה כולם חושבים שהיא גרושה

כוכבת האיסטגרם פרסמה כי היא מתמודדת עם הנחות שגויות ודעות קדומות לפיהן היא ובעלה עקיבא פירקו את החבילה, "אומרים שמנסים לחבל לי, אולי עין הרע ועוד. אני לא מאמינה בכוחות של אחרים לעשות לי עין רעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 12:01 ד בתמוז התשפב

ענהאל שמואלי לא מבינה למה כולם חושבים שהיא גרושה
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

אושיית הרשת ומנטורית הזוגיות מרבה לא פעם לדבר על חייה האישיים, ומאירועי היומיום היא ממליצה לעוקביה כיצד לנהוג ולהעשיר את חייהם. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה התייחסה שמואלי לתוצאות של מנוע החיפוש בגוגל, "ענהאל שמואלי גירושין".

"כבר תקופה כמעט שנה, שאני מקבלת תגובות כאלו מהרבה אנשים. בהתחלה זה הגיע מהסביבה הקרובה ממש חברות טובות שלי שפנו אליהן ושאלו אותן אם אני מתגרשת או שהתגרשתי. האמת שאין לי מושג למה יש עלינו שמועה כזאת שכמובן מנותקת מהמציאות. אומרים שמנסים לחבל לי, אולי עין הרע ועוד. אני לא מאמינה בכוחות של אחרים לעשות לי עין רעה, אז הדבר היחיד שאני מצליחה לחשוב עליו הוא שאולי הסיבה שסוברים מחשבה שכזו, היא כי אני מכבסת את הכביסה המלוכלכת שלנו ומשתפת באתגרים ובקשיים שלנו כבר מעל לשלוש שנים". 

האות ז' היא הנקבה, האות ג' היא הגבר ובאמצע יש את האות ו' שמסמלת מראה

"עד מתי נתרגל לתבנית השקרית הזאת שזוגיות מושלמת נטולת אתגרים?! אתמול שיתפה אותי חברה שאין לה את מי לשתף או להתייעץ כי המשפחה שלה כזאת שאם מדברים על קושי ישר כולם בטוחים שהיא מתגרשת. למה? כשאתה לבד אתה מתמודד עם האתגרים שהחיים מזמנים לך, כשאתה בזוגיות אתה מתמודד עם המראה של עצמך ברמה היומיומית. לא סתם נאמר שהמילה זוג מבטאת זוגיות. 
האות ז' היא הנקבה, האות ג' היא הגבר ובאמצע יש את האות ו' שמסמלת מראה, רק כאשר שנינו מסתכלים במראה ובאמת פוגשים את הצדדים שחסרים בנו ולא מנסים לחנך את השני, רק אז אנחנו הופכים לזוג, שלם". 

לסיום חתמה בהבטחה, "עד אז אני אמשיך לפרסם את האתגרים, אתם תמשיכו לחשוב שאנחנו מתגרשים ואולי ככה נחזיק מעמד עד 120 ואז יקרה פה שינוי ונתחיל להאמין שמי שמתמודד הוא האדם המאושר ולא זה שבורח ומתחמק".