"הרגע הזה שווה את הכל": עקיבא חושף מה הוא עושה לפני העלייה לבמה

הזמר עקיבא תורג'מן הוא אחד הזמרים הדתיים המצליחים, ובאינסטגרם הוא מספר על המנהג המיוחד שלו לפני הופעה: "הנגנים כבר עולים לבמה, האורות כבים, ויש לי איזה רגע שהוא רק שלי שבו אני מתפלל תפילה אישית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/22 08:52 כב באייר התשפב

"הרגע הזה שווה את הכל": עקיבא חושף מה הוא עושה לפני העלייה לבמה
עקיבא. תפילה ספונטנית, צילום: שי פרנקו

לכל זמר יש את המנהג המיוחד שלו לפני העלייה לבמה, רגע מלחיץ ומרגש בו זמנית. הזמר עקיבא חושף באינסטגרם את המנהג שלו וכותב כי הוא מתפלל תפילה אישית שחיבר המורכבת מכמה פסוקים ותפילה ספונטנית.

"רגע שהוא רק שלי"

"בדרך כלל רגע לפני הופעה, כשהנגנים כבר עולים לבמה והאורות כבים, יש לי איזה רגע שהוא רק שלי, שאני מתפלל בו תפילה אישית", כתב עקיבא. "היא מורכבת מכמה פסוקי תהילים קבועים ומכמה משפטים של התבודדות שיוצאים לי מהלב באותו רגע, ממליץ בחום, בכל תחום שאתם עוסקים בו".

"ברגעים הללו אני מתפלל שאצליח לגעת לפחות לאיש אחד בלב. ואז במשך ההופעה אני מחפש את המישהי או מישהו הזה בקהל. כשפתאום אני מוצא זוג עיניים דומעות או איזה מישהו שר איתי בדבקות, אני יודע שהרגע הזה שווה את הכל", הוסיף.

המנהג המיוחד של עקיבא ביום הזיכרון

ביום הזיכרון שיתף עקיבא במנהג שלו ביום הזיכרון לחללי צה"ל: "ביום הזה אני עונד את הדיסקית מהצבא. זה יום שנוגע בכל הנימים החשופים שלי, החוויות מהצבא, החברים והקרובים שאיבדתי במלחמות ובפיגועים. והדמעות לא מפסיקות לרדת, כמו ברז פתוח שמישהו שכח לסגור".

האזינו לשירו האחרון של עקיבא: