מעמית סגל ועד איילת שקד: קשת תמיכה רחבה במשה נוסבאום

העיתונאי הוותיק של חדשות 12 סיפר כי בכוונתו להמשיך לעבוד למרות מחלתו הקשה שהתגלתה באחרונה, וקולגות מכל הערוצים התפעלו מאומץ לבו, "אוהב אותך אהבה גדולה אינגלה ידידי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 13:11 ד בתמוז התשפב

מעמית סגל ועד איילת שקד: קשת תמיכה רחבה במשה נוסבאום
משה נוסבאום, ממשיך לעבוד , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי הוותיק של חדשות 12, משה נוסבאום, חשף אמש (שבת) במכתב ששיגר לחבריו לערוץ כי הוא חולה במחלת ניוון השרירים ALS: "זה לא נעים. משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. אין לי שום בקשה מיוחדת. בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל". 

כתבת הכנסת של הערוץ דפנה ליאל פרגנה לקולגה וגם למקום עבודתה וכתבה, "אוהבת אותך נוסבאום וגאה להיות חלק מחברת חדשות שנותנת לתוכן ולניסיון לנצח ולא חשבה אפילו לרגע לוותר עליך. רווח נקי של הצופים ושלנו הקולגות". גם הפרשן הפוליטי, עמית סגל, התייחס לנושא וכתב, "איזה גיבור נוסבאום". הגדילו לעשות המתחרים מרשת 13, ששיתפו בטוויטר את הציוץ המבשר על מחלתו, וכתבו, "משה נוסבאום גם אנחנו", בצירוף אימוג'י של לב. 

העיתונאית טלי בן עובדיה סיפרה כי הידיעה קרעה את לבה. "כמה אצילות יש באיש הזה. עיתונאי בכל רמ״ח אבריו. למדתי ממנו ככ הרבה. ועוד מלה: ההתנהלות של אבי ויס וגיא סודרי אינה מובנת מאליה בשוק האכזרי הזה וראוי שאחרים ילמדו ממנה". הכתב אוהד חמו קבע כי מדובר באדם נדיר: "מלא הומור, רגישות וחכמה, אבל בעיקר ענווה גדולה. אוהב אותך אהבה גדולה אינגלה ידידי. מאחל לך להתמודד עם המחלה הזאת כמו שאתה יודע להתמודד עם כל האתגרים האחרים, ולנצח". 

שרת הפנים איילת שקד התייחסה גם היא לחדשות המעציבות של העיתונאי, ובציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה איחלה לו רפואה שלמה.