"פשוט רוע טהור": גיא הוכמן מתפוצץ מהביקורת נגד חברת הכנסת מהליכוד

אושיית הרשת גיא הוכמן מרבה להציף נושאים אקטואליים בעזרת הומור חד ומשונן, אך המתקפה על גלית דיסטל הביאה אותו להגיב אחרת "כל דבר אחר מלבד לחבק את גלית על החשיפה והתמודדות, זה פשוט רוע טהור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/22 14:19 כה באייר התשפב

"פשוט רוע טהור": גיא הוכמן מתפוצץ מהביקורת נגד חברת הכנסת מהליכוד
הוכמן באוקראינה, צילום: ללא

חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן, עמדה אמש (ד) במרכזה של סערת רשת, אחרי שהתראיינה בערוץ הכנסת, וסיפרה על הדרך הארוכה שעברה עם בנה וטענה כי כי אין דבר כזה אוטי"אוטיזם זה הימנעות ממשהו, זה הימנעות מאינטראקציה חברתית דינמית כי המח לא ממש מצליח להבין אותה, אז הם נבלעים בתוך עצמם".

הוכמן:"נראה שיש פה הרבה אנשים רעים"

אמש (ד) קטע מהריאיון הועלה לדף הטוויטר של ערוץ כנסת, ועורר סערה גדולה וגרר תגובות רבות נגד דיסטל, ובעדה. כאשר כתבים, עיתונאים וצייצנים ברשת מימין ומשמאל הביעו תמיכה בדיסטל ובדרך הארוכה שעברה וההתמודדות הקשה שחוותה. בין התמוכים היו כאלה שבחרו להמשיך ולהשתלח בחברת הכנסת דיסטל, אך מי שבא לעזרתה הבוקר הוא הסטנדאפיסט ואושיית הרשת גיא הוכמן, שכתב היום (ה) ציוץ שמגן על דיסטל מההתקפות שחוותה, הוכמן כתב בחש"בון הטוויטר שלו "כל דבר אחר מלבד לחבק את גלית על החשיפה והתמודדות, זה פשוט רוע טהור. ונראה שיש פה הרבה אנשים רעים.

כזכור, לאחר הסערה אמש צייצה בחשבון הטוויטר שלה חברת הכנסת גלית דיסטל: "בקשה חריגה לשמאל: הניחו לבן שלי. אל תשתמשו בו כדי להתנגח בי, תהיו בני אדם. את שיטת החדר הסגור פירטתי בהרחבה בספר שלי שאומץ ע"י הורים, רופאים ומורים לחינוך מיוחד ולא בכדי: הילד שחזו שלא ידבר לעולם סיים בגרות מלאה, התגייס לעוקץ ולומד עכשיו משחק. אני גאה באמהות שלי ובעיקר גאה בו".

גלית דיסטל מדברת על אוטיזם: