קארין קליינברג הפכה לאמא בפעם הראשונה: "מטורף ומיוחד"

כוכבת הרשת הסרוגה ובן זוגה בישרו באינסטגרם על הלידה המרגשת של בנם, שהגיעה אחרי הפלה כואבת | "היום בו הפכנו להיות אמא ואבא, לנסיך קטן, ברוך הבא לעולם גוזל קטן שלנו, תודה בורא עולם על הנס המטורף והמיוחד הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 11:05 כג באייר התשפב

קארין קליינברג הפכה לאמא בפעם הראשונה: "מטורף ומיוחד"
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

תגידו מזל טוב לקארין ואריאל קליינברג שהפכו להורים בפעם הראשונה. באינסטגרם כתב הקארין המרוגשת את תאריך הלידה והוסיפה: "היום בו הפכנו להיות אמא ואבא, לנסיך קטן, ברוך הבא לעולם גוזל קטן שלנו, תודה בורא עולם על הנס המטורף והמיוחד הזה".

"הריון ראשון אחרי הפלה זה סיפור חדש לכתוב!"

הלידה מגיעה על רקע הפלה שעברה קארין, מה שהופך את האירוע למרגש במיוחד. על ההיריון היא סיפרה: "בהתרגשות עצומה, תפילות ואמונה אין סופית מתרגשים לשתף אתכם שברוך השם אנחנו בהיריון!". והוסיפה: "שיתפתי אתכן על ההפלה הנוראית, העצבות, הבדידות, ההתמודדות הלא פשוטה ויש לי עוד כל כך הרבה לשתף אתכן בנוגע להריון הזה כי חלקכן בטח מבינות שהריון ראשון אחרי הפלה זה סיפור חדש לכתוב!".

במהלך ההיריון היא שיתפה ברשתות החברתיות את העוקבים שלה בחלק מהתהליך, ולכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה היא בירכה את העובר שלה: "רציתי לספר לך שהיום אנו מציינים את יום הזיכרון, ושאני מקווה שעד שנה הבאה לא נצטרך לציין שמות נוספים", בירכה את בנה לעתיד.

"רציתי לומר לך שכשתגיח לעולם בעזרת ה' לא יהיו עוד מלחמות, מבצעים, מציאות של טילים ואירוח של חיילים שצריכים מנוחה כי יצאו הרגע מעזה. אני רוצה להבטיח לך עולם של שלום ללא הרוגים או נרצחים מעמינו. אני רוצה לומר לך שלא אדחף אותך להתגייס לקרבי על מנת להגן על המולדת שלנו - כי הכל פשוט קסום ושקט כאן".

צפו ברגע בו קארין קליינברג ובן זוגה מגלים את מין העובר

 (מתוך חשבון האינסגרם של קארין קליינברג)