למרות ההפלה: ההיתר שהרב נתן לקארין קליינברג

רגע לפני שהיא תלד בן בשעה טובה, האושיה הסרוגה קארין קליינברג מסבירה באינסטגרם למה למרות ההפלה היא תעשה פדיון הבן | "אני באמת מקווה לזכות במצווה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/22 13:00 יח בניסן התשפב

למרות ההפלה: ההיתר שהרב נתן לקארין קליינברג
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

בזמן שהלידה של אושיית הרשת הסרוגה קארין קליינברג הולכת ומתקרבת, שאלה של אחת מהעוקבות באינסטגרם הזכירה לנו ימים קצת יותר קשים. בעקבות ההודעה של קארין כי הם מתכוונים לקיים פדיון הבן לתינוק, העוקבות שאלו איך אפשר לקיים פדיון הבן למרות שהייתה לה הפלה בעבר.  

קארין קליינברג על פדיון הבן למרות ההפלה: "יכולים לפי רב"

האושייה הסרוגה הסבירה כי הם עושים הכל בייעוץ של רב, "בואו נחדד רגע את הנושא הזה, רב אני לא. אז אני באמת לא יכולה לומר לכן מי רשאית לעשות פדיון ומי לא. אני יודעת דברים בסיסיים מאוד, יודעת שאנחנו כן יכולים לפי רב כי ההפלה שלי הייתה שבוע 6 פלוס 3. אני יודעת שכוהנים לא עושים פדיון וגם מי שנולד בניתוח קיסרי", כתבה קליינברג.

"זה הדבר האחרון שחשוב לי"

קארין הוסיפה והדגישה מה באמת חשוב לה לקראת הלידה: "אבל שוב אני לא רב, וגם לא רשמתי שאני עושה פדיון, אני באמת מקווה לזכות במצווה הזאת אבל ככה או ככה זה הדבר האחרון שחשוב לי החשוב זה ללדת בידיים מלאות, בריאות שמחות ומאושרות. זה כל מה שחשוב לי. אם אזכה בעוד מצוות אני אומר תודה לבורא עולם. אבל בעיניי זה לא כל כך חשוב, יש דברים הרבה יותר חשובים".  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן