לקורין גדעון יש עוד בשורה טובה והיא קשורה לפרשת השבוע

מגישת הטלוויזיה לשעבר צפויה לחזור לתקשורת ולהנחות תוכנית רדיו שבועית שתעסוק בזווית הייחודית לה לענייני השעה, כמו גם ניתוח של פרשת השבוע, ולא תאמינו מי האורחת הקבועה שתשב לצידה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/22 15:51 טז באייר התשפב

לקורין גדעון יש עוד בשורה טובה והיא קשורה לפרשת השבוע
קורין גדעון, צילום: מעמוד האינסטגרם של קורין גדעון

אושיית הרשת ומנחת הטלוויזיה לשעבר, קורין גדעון, חשפה לאחרונה הריון שני משמח במיוחד, אח או אחות קטנים לאלונה הבכורה בת השנה, יחד עם בעלה איש העסקים חילי סורוצקין. גדעון, שכבר נמצאת בחודשים מתקדמים, שיתפה את עוקביה גם בעובדה המרגשת שהם מצפים לבן זכר. 

אולם לא די בכך, והבשורות הטובות ממשיכות להגיע אל המגישה לשעבר, לשמחתנו הרבה כמובן. היום (ג') נודע כי גדעון תגיש תוכנית רדיו קבועה מדי יום שישי, בה תסכם את השבוע מהזווית האישית שלה, תמליץ על פעילויות משפחתיות ואפילו תעסוק בפרשת השבוע ותדון בנשיות ובהורות. מגישה קבועה שתשתתף בתוכנית תהיה אמא ורדה. 

כזכור, גדעון הפתיעה מדינה שלמה כאשר נישאה לחילי סורוצקין, בחור חרדי מבית של 14 ילדים ביישוב טלזסטון. בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלו כתב חילי על הקשר שלו עם הדת, וכך הוא כתב, "שאלו אותי בעקבות הכתבה אתמול בגיא פינס אם חזרתי בשאלה, אז התשובה היא לא. מעולם לא הפסקתי להאמין בבורא עולם, אפילו להיפך, ככל שאני מכיר את העולם החילוני האמונה שלי רק הולכת ומתחזקת ויש לי יותר תשובות משאלות".