קורין גדעון על שמירת חמץ לצד בעלה המסורתי: "לא קריטי לי"

אושיית הרשת ומגישת הטלוויזיה קורין גדעון מספרת בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מתכוונת לשמור על בית כשר לפסח, למרות שהיא לא גדלה על זה והדבר אינו קריטי מבחינתה. "לחילי זה חשוב, ואני מאוד מכבדת את זה. בקטנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/22 12:36 יב בניסן התשפב

קורין גדעון על שמירת חמץ לצד בעלה המסורתי: "לא קריטי לי"
קורין גדעון, צילום: קשת 12

קורין גדעון ובעלה ממשיכים לדגמן זוגיות סובלנית ומתחשבת. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חושפת אושיית הרשת ומגישת הטלוויזיה כי הבית שלה יהיה כשר לפסח, על אף שזה "לא משהו שגדלתי עליו ולא מאוד קריטי לי".

"לחילי זה חשוב, ואני מאוד מכבדת את זה. זה לא סוף העולם", כתבה גדעון, תוך שהיא מתייחסת לבעלה, חילי סורוצקין, שגדל במשפחה ליטאית חרדית מוכרת. בסוף הסטורי כתבה גדעון בבדיחות כי היא חייבת פסטה לפני מה שהיא כינתה "הסעודה המפסקת" לפני כניסת החג.

לבוש צנוע וכבוד למשפחה החרדית

הזוגיות בין גדעון לסורוצקין יצרה עניין ציבורי רחב בשל המקומות השונים מהם מגיעים השניים. גדעון אף יצרה את הסרט "החתונה החרדית שלי" המתעד את הזוגיות הלא שגרתית בין השניים. קורין גדעון מרבה לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות על היכרותה עם היהדות והקשר שנוצר לא רק עם בני משפחתה החרדיים, אלא גם עם עולם שלם שלא הכירה.

אושיית הרשת שיתפה בעבר תמונות שלה בלבוש צנוע וכתבה "מדי פעם אני ״עולה על הדוסית״ שהיא לגמרי חלק ממני. אני לא מרגישה שאני מתחפשת או שאני מוותרת על מי שאני- זה לא סותר שבבוקר אני אצטלם בסטרפלס ובערב אני אלבש צנוע. זה עוד רובד שנוסף לחיים שלי, ובאיזשהו מקום זה דווקא מגניב שהרווחתי עוד עולם שלם שלא הכרתי".