נרקיס חושפת גילוי רגיש: אם לא אמצא בן זוג אביא ילד לבד

הזמרת המצליחה נרקיס חושפת בראיון חג ל"לאישה" את ההליך הלא שגרתי שהיא עוברת, מדברת על כיסוי הראש ולא עסוקה יותר בלהסביר איפה היא נמצאת

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/22 14:45 טז בניסן התשפב

נרקיס חושפת גילוי רגיש: אם לא אמצא בן זוג אביא ילד לבד
הזמרת נרקיס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כל מפורסם עומד בפני הדילמה הזו - עד כמה לשתף את הקהל בחיים האישיים שלך? כמה כל מה שעובר עליך בגוף ובנפש צריך לצאת החוצה? כמה הסיפור האישי שלך יכול לתת השראה לאחרים? בראיון חגיגי ל"לאישה" חושפת נרקיס פיסת חיים אישית ואינטימית בשביל להעניק לאחרים, ובמיוחד לאחרות, אומץ והשראה.

בעוד שמפורסמות רבות אחרות מעדיפות לשמור את מה שקורה ברחם שלהן לעצמן, שיתפה הזמרת המצליחה את עוקביה באינסטגרם כי היא עוברת תהליך שימור פוריות. נרקיס, גרושה בת 41 ואמא לשניים, ידועה בתשובותיה הכנות ובכך שהיא לא מסתירה דבר, אולם היא התלבטה עד כמה לשתף את הקהל בנושא הזה, שנחשב לאינטימי ואישי מאוד. לאחר שחשבה על כך, החליטה נרקיס לשתף את הקהל מתוך רצון להעניק השראה ואומץ לנשים אחרות המתמודדות עם שאלות של פוריות בגיל מבוגר, בדגש על רווקות וגרושות.

האזינו: הנרקיסים שרים

לא שוללת את האפשרות להביא ילד לבד 

"היו נשים ששאלו אותי איך עוברים את התהליך, לאן הן צריכות ללכת", אמרה נרקיס למראיינת והוסיפה שעצם התהליך הפתיע אותה בגלל החשש שלידה נוספת תתנגש עם הקריירה המוסיקלית המצליחה שלה. "עכשיו כשהמוזיקה קורית בלי מאמץ, הרצון בצבץ. זה משהו של חצי השנה האחרונה", אומרת הזמרת וחושפת כי במידה ולא תמצא בן זוג, היא לא שוללת את האפשרות להביא ילד לבד.

לא עוברת חלק בגרון

וכמובן, אי אפשר בלי שאלות על הסממנים הדתיים של הזמרת, שמופיעה בפני קהל מעורב ושרה דואטים עם ערן צור, איתי לוי וליאור נרקיס. "זה הפך לחלק מהנראות שלי. זה בעיניי כבר אקססורי, חלק מהאאוטפיט. קשה לי לחשוב על ללכת בלי זה, זה כמו בגד", אומרת הזמרת הגרושה.

נרקיס בהופעה

נרקיס בהופעה צילום: הותר לשימוש

ומה לגבי הביקורות על המקום הדתי בו היא נמצאת ועל כך שהיא לא יורדת חלק בגרון לחלק מהאנשים? ובכן, נרקיס אומרת שהיא לא עסוקה יותר בלהסביר איפה היא נמצאת על הרצף הדתי. "הבנתי שככל שאני פחות מתרגשת מהביקורת, ככה יותר מגיעים אליי אהבה, אהדה וריספקט למקום הדתי והמסורתי שאני מביאה".