"אין גיל לחלומות" | הזמרת נרקיס חוגגת 40

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה הזמרת לקהל המעריצים כי באופן רשמי היא החליפה קידומת. "מרגישה ומתנהגת כמו בת עשרים, תודה לבורא עולם על כל יום ותודה לכם שאתם חלק מהמסע המופלא שלי"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/08/21 18:06 ל באב התשפא

"אין גיל לחלומות" | הזמרת נרקיס חוגגת 40
נרקיס, כבר לא ילדה, צילום: Flash90

היום נכנסו לתוקפן הגבלות הקורונה החדשות, ויחד עם החדשות העצובות, יש גם בתאריך הזה עניין משמח. הזמרת נרקיס ראובן-נגר, הידועה רק בשמה הפרטי נרקיס, חגגה יום הולדת 40. 

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה, "אני מרגישה שארבעים שנה הסתובבתי במדבר של חיי כמו עם ישראל. עברתי אלפי ניסיונות, לא בכולם עמדתי בגבורה אבל זה חלק מלהיות במסע. 
נפלתי וקמתי כמעט כל יום מחדש, ורק עכשיו מבצבץ אור חדש של חיים חדשים ונפלאים -אתכם שותפים שלי".

עוד היא סיפרה על התהליך המוזיקלי שעברה בשנים האחרונות, "רק בשלוש שנים האחרונות הבנתי
שהשליחות שלי בעולם זה לשיר וליצור לכם וזה האושר העיקרי בחיי. ומאז קרו ניסים ונפלאות ועוד צפויה לנו דרך מרגשת ביחד" .

היא גם פנתה לקהל שלה וכתבה, "חשוב לי להגיד לכם, אין אף חלום שיש לו זמן תפוקה, אין אף שיר שאין לו כתובת בלב של מישהו, אין אף אתגר שלא נוכל לעבור אותו, אין גיל לחלומות. הסכמתי בשנים האחרונות להביט אחורה ולפתוח פצעים ישנים. גיליתי שתחת כל כאב ,יושב אוצר גלום. מתנות מהבורא שלא יכלו להתגלות בפניי לולא הסכמתי להביט לאמת בעיניים. האלבום הראשון שלי נקרא ״בוא נדבר אמת״, זה המוטו שלי בחיים, אמת אפילו שהיא כואבת -היא אמת, ולכן אני מחפשת אחריה בכל מקום". 

"אז הנה אני גיל ארבעים, מרגישה ומתנהגת כמו בת עשרים, תודה לבורא עולם על כל יום
ותודה לכם שאתם חלק מהמסע המופלא שלי, מרגישה זכות עצומה להיות חלק בפסקול שלכם". 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">A post shared by Narkis - נרקיס (@narkisofficial)

הזמרת המפורסמת הגיע לגיל הזה עם רזומה מרשים במיוחד, כאשר לפני חודשים ספורים אף השתתפה בטקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל.  "מחר בעזרת השם אני יוצאת ליום הכנות לקראת טקס המשואות של מדינת ישראל", היא אמרה אז, "לפני ארבע שנים ייצא האלבום הראשון שלי, 'בוא נדבר אמת', כנגד כל הסיכויים, אישה ׳לא נשואה כבר׳ עם שני ילדים קטנים, מגוש -קטיף, לא בת 16, בלי שקל - כי את הכל שמתי על האלבום, ויצאתי לדרך. בלי ריאליטי, בלי סיקורים מיוחדים, עם הרבה מפחי -נפש בדרך, אבל עם אמונה בדרך שלי".