בגלל המלחמה: פיצוץ בין גיא הוכמן לאושרת קוטלר

העיתונאית לשעבר אושרת קוטלר ניצלה סרטון של הקומיקאי גיא הוכמן כדי "להוכיח" שבאוקראינה אין מלחמה אלא הפגנה נגד חיסונים, הוכמן לא נשאר חייב

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/22 17:39 ל באדר א'

בגלל המלחמה: פיצוץ בין גיא הוכמן לאושרת קוטלר
הוכמן באוקראינה, צילום: ללא

לפני כשבועיים הקומיקאי האהוב גיא הוכמן הפתיע את העוקבים וטס לאוקראינה רגע לפני שפרצו הקרבות, אתמול (ד') ניצלה העיתונאים לשעבר אושרת קוטלר את הסרטון שצילם בקייב כדי לטעון שהאירועים באוקראינה הם, "מגבלות הקורונה וחובת החיסונים". אל תפספסו את התגובה של הוכמן.

גיא הוכמן: "נחסמתי. איזה טרלול"

הוכמן שנחשף לטענות של קוטלר לא נשאר חייב וכתב בפייסבוק: "אושרת קוטלר, פעם עיתונאית, טוענת שאין עכשיו מלחמה באוקראינה באמצעות סרטון שלי מלפני שבועיים, שבאמת לא הייתה מלחמה. כשניסיתי להגיב, נחסמתי. איזה טרלול".

נזכיר שבפוסט שהצית את הסערה כתבה קוטלר: "אז מה באמת מתרחש בצפון אוקראינה? ואיך יתכן שכל העולם מדווח על מה שלא מתרחש בשטח. הינה דוגמא הפוכה לדיווח קלוקל לפני שבועות ספורים. טרום הפלישה הקרקעית. קומיקאי! שנשלח לראיין את הכוחות האוקראינים שומע שאין חיילים רוסיים ברחובות קייב, ואילו ההפגנה היא בכלל נגד- תחזיקו חזק- מגבלות הקורונה וחובת החיסונים! ככל שנוקפים הימים הולכות ומתרבות ההוכחות לכך שכולנו חיים בסרט כבר שנתיים ימים".

גיא הוכמן ממריא לאוקראינה