בשעה טובה שרן השכל בבשורה חיובית במיוחד

חברת הכנסת מטעם תקווה חדשה שיתפה את הבשורה על הריון חדש בדרך יצירתית במיוחד, דווקא בהשפעת הקורונה. בעבר סיפרה על טיפולי הפוריות: "את בעצם נמצאת בהיריון ואת מתפללת ומקווה ומייחלת, וכל פעם את מתאכזבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/22 18:32 ו באדר א'

שרן השכל בבשורה חיובית במיוחד
שרן השכל, צילום: דוברות

שנה וחצי חלפה מאז נולדה יעל, בתם הבכורה של חברת הכנסת שרן השכל ובעלה אייל הרפז, זאת לאחר ארבע שנים של טיפולי פוריות קשים. היום (ב') חשפה יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת, כי היא שוב מצפה, ובחרה לחלוק את הבשורה המשמחת עם עוקביה ברשת החברתית בהשפעת הקורונה. 

בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה, שיתפה תמונה של בדיקת הריון חיובית וכתבה בהומור: "ברוח התקופה, גם אייל ואני חיוביים". המאות זכה למאות תגובות ורגשות, כאשר רבים בירכו את נציגת תקווה חדשה לכבוד הבשורה המרגשת. 

בעבר סיפרה בראיון לחדשות 12 על המסע המפרך להריון. "בהתחלה לא האמנו וניסינו להנמיך ציפיות ולעשות את הבדיקות. עד שהבנו - כן, זה קרה, זה באמת באמת קרה, זה לא חלום, וזאת הייתה התרגשות שיא. לדעתי עברנו את זה לפחות תשע פעמים, וזה תשע פעמים שכל פעם את למעשה נכנסת להיריון. ברגע שמחזירים את העובר, את בעצם נמצאת בהיריון ואת מתפללת ומקווה ומייחלת, וכל פעם את מתאכזבת, בשלב כזה או אחר, מתישהו זה מגיע".