לאחר 4 שנות טיפולים שרן השכל - אמא: "המתנה הכי מדהימה בעולם" | צפו

לאחר ארבע שנים של ניסיונות וטיפולי פוריות מסובכים, חברת הכנסת מהליכוד זוכה להיות אמא, וחושפת את סיפורה המרגש. "זה באמת באמת קרה, זה לא חלום, וזאת הייתה התרגשות שיא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/20 09:29 ח בחשון התשפא

לאחר 4 שנות טיפולים שרן השכל - אמא: "המתנה הכי מדהימה בעולם" | צפו
ח"כ שרן השכל, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ארבע שנים תמימות לאחר שהחלה את טיפולי הפוריות המסובכים והכואבים, זוכה חברת הכנסת שרן השכל להחזיק את בתה התינוקת. לפני כתשעה חודשים, קיבלה השכל את הבשורה שהיא כל כך רצתה לשמוע. "בהתחלה לא האמנו וניסינו להנמיך ציפיות ולעשות את הבדיקות. עד שהבנו - כן, זה קרה, זה באמת באמת קרה, זה לא חלום, וזאת הייתה התרגשות שיא", כך אמרה שרן בכתבה שעקבה אחרי המסע שלה להיות אמא ופורסמה אתמול (א') בערב בחדשות 12. 

לפני שנה חשפה השכל את הסיפור החיים הכפולים אותו היא חיה. בחיים המקצועיים חברת כנסת צעירה ופעילה מאוד בליכוד. מנגד, בחיים האישיים - מסע לא פשוט להיכנס להיריון. בנוסף לתהליך הקשה, השכל פיתחה כתוצאה מהטיפולים גם שורת בעיות בריאותיות, כמו קרישיות יתר והסרת גידול שהתגלה במהלך התהליך.

השכל סיפרה בהתרגשות רבה: "לדעתי עברנו את זה לפחות תשע פעמים, וזה תשע פעמים שכל פעם את למעשה נכנסת להיריון. ברגע שמחזירים את העובר, את בעצם נמצאת בהיריון ואת מתפללת ומקווה ומייחלת, וכל פעם את מתאכזבת, בשלב כזה או אחר, מתישהו זה מגיע".

השכל לא הסתירה את החששות שצפו גם במהלך הלידה: "הצוות באיכילוב, שם ילדתי, שם אותה עליי והיא לא בכתה. ואני פשוט שואלת אותם: 'למה היא לא בוכה? למה היא לא בוכה?' והם מתחילים לנער אותה ופתאום היא מתחילה לבכות ואני מתחילה לבכות ביחד איתה, מהתרגשות, כי אחרי כל כך הרבה... זו פשוט המתנה הכי מדהימה בעולם".

על אף הקושי, החליטה חברת הכנסת מהליכוד לחשוף את סיפורה: "אני רוצה שכשהדבר הזה יקרה ידעו שמאחורי זה יש גם תהליך מאוד מאוד ארוך, מאוד מאוד קשה, לא מושלם, לא הכול הוא פרפקט בחיים שלנו, ולתת קצת לנשים אחרות את המקום של להזדהות".

"הכי פשוט להגיד: תאמינו - זה יקרה. אבל אני חייבת להגיד שגם נחשפתי להמון סיפורים בדרך של נשים שלא הצליחו ואני כל כך מבינה את הכאב שלהן, ואני לא יכולה לבוא ולהגיד להן את זה. ובגלל זה אני חושבת שהמסר שלי הוא שכל אחת תעשה את מה שנכון לה", סיכמה השכל.